Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har en Yamaha RX-V750 som jeg trenger et sett surround-høyttalere til. Forsterkeren/recieveren/hva-det-nå-heter er fast, helst ingen kommentarer om hvor mye den eventuelt suger... Nå, jeg har null peiling på lydanlegg og sånt, så rett meg hvis dette er feil, men jeg tror de skal være rundt 100W. De skal brukes til TV, film og musikk. Kan ikke gå så mye over 5000 kroner. Hvis DINE høyttalere koster ti ganger så mye som dette, og er hundre ganger bedre, så har det fint lite å si. Jeg kan ikke bruke noe spesielt mye mer enn 5000. Noen som orker å hjelpe meg å finne et greit høyttalersett? Beklager hvis det er mange poster om dette, jeg fant ingen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Mye fint å finne på hi-fi-klubben. F.eks. dette settet fra Gale. Hvis du har plass til gulvstående høyttalere foran vil jeg anbefale det i stedet for kun små høyttalere, men du får vurdere dette i forhold til plass og pris. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Yamaha RXV-750 er faktisk en meget bra reciver bare så det er sagt! Siden du har en såpass bra reciver bør du bruke alle pengene til fronthøyttalere,det fortjener reciveren din.Da kan du oppgradere med bakhøyttalere,senterhøyttaler og sub etterhvert som du har råd.Du blir garantert mer fornøyd med sluttresultatet. Disse for eksempel er gode høyttalere i 5000 kr klassen.Ellers så er det mye bra på QXL akkurat nå.Her er et par.Hvis du absolutt vil ha alle høyttalerne nå,så har Ljudia en del pakker til en bilig penge. Endret 9. november 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Jorsalfar_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Yamaha er slettes ikke noe å disse... har selv en gammel rxv-495 og nettopp investert i nye for og bakhøytallere. Audiovector C2 og C1 Var en smule nervøs rett etter kjøpet om forsterkeren skulle bli for liten, men synes den driver de utrulig bra og for en lyd Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Endte opp med dette settet til 10'000. Fikk det opp i går, fornøyd med lyden. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Endte opp med dette settet til 10'000. Fikk det opp i går, fornøyd med lyden. Meget godt kjøp det der! Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Morsomste du kan få til den prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå