Naiden Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Jeg skal kjøpe nye deler til pcen og lurer på hvilket skjermkort som er best til cs og de nye spillene i dag...Jeg har lest igjennom mye her i forumet og har kommet fram til at GeForce 6800GT skal være ganske bra..tror dere det ville vært et bra kjøp til mine interresser eller holder 6800LE? Gjerne kom med andre forslag til skjermkort. Endret 9. november 2004 av Naiden Lenke til kommentar
hds Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vis du har tenkt å bruke 4000 tusen ville jeg vurdert å se på et ATI Radeon X800XT PE 256MB LINK Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hvordan er det egentlig med pris/ytelse på skjermkort? hvordan vil det å bruke ca 2000kr på skjermkort dobbelt så ofte som å bruke 4000kr? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Altså, jeg ville kanskje sagt X800PRO vivo og softmoddet det til XT, eventuelt et GeForce 6800GT og klokker det til ultra. Men du blir nok fornøyd uansett hva du velger! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ville valgt Ati pga driverene er mye enklere å hamle med! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vis du har tenkt å bruke 4000 tusen ville jeg vurdert å se på et ATI Radeon X800XT PE 256MB LINK enig med deg! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ville valgt Ati pga driverene er mye enklere å hamle med! har det blitt slik nå, ja. var ikke mange år siden drivere var grunn nok til å styre unna ATI.. men det har vel kommet seg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå