eivindlt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har tenkt å bygge en pc (for første gang), og lurer veldig på kabinett... Har valgt meg ut ThermalTake Tsunami 3000SWA, men er fortsatt usikker... Finnes det bedre (KJøling, Design, Pris, Harddiskbrønner, PCI) kabinetter??? Vi ikke betale mye mer for et evt. annet. Erfaringer fra Tsunamien? På forhånd takk Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Sabla dyrt da. Synes Chieftec Dragon Medium er helt greit jeg. Ja, alle har det, men det er litt av moroa. Litt mer utfordring å få det til å bli unikt da. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er jo ikke spesielt lett å få tak i med 360w psu lenger hvis du ikke vil opp i choeftec big tower pris. Fant et på multicom til 850, men prisen og god nok psu var vel egentlig litt av plusset med det? 850 er ikke spsielt billig. Men siden han skal ha det uten psu har han sikkert. Og vil da anbefale dette lian li kabinettet fra microplex. et skikelig kvalitetskabinett med 3 vifter, 2 bak 1 i front, det er laget i aliminium som gjør det lett, og så siterer jeg microplex litt: PC7B bygger på det populære PC61 kabinettet, men har ikke uttagbart brett for hovedkort og 3 trinns viftebryter i front. Trykk og kjøp! (i know dum komentar men fikk så lyst) Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har selv Tsunami kabinettet. Jeg er veldig fornøyd med det.. Bortsett fra at det er veldig liten plass i det! fikk akuratt til å presse inn vannkjøling. Det er ett bra kabinett! Edit: Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 en eg kjenner har Tsunami kabinettet... eg var med å bygde pc'en hans og eg vart helt forelska i d spørr du meg var kabinettet helt topp hadde eg kjøpt kabinett no så hadde d vore d eg hadde bestilt... Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Aspire 500W strømforsyning http://overklokking.no/annet/aspire_atx-as500w/index.html thermaltake Shark http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=42231 har akkurat fått dette og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har Tsunami! Det er veldig trangt i kabinette.. Hvis du skal ha vannkjøling så vil ikke jeg si at dette er det mest vellutstyrte kabinettet til det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå