Furyfax Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Trenger et m-ATX socket A hovedkort til en XP-m 2400+ 35W CPU. Kortet bør ha VGA innebygd. Håper det finnes m-ATX hk som man kan justere MP og fsb. Den skal inni en HTPC og må derfor være et m-atx, og siden det er en mobile CPU så må en kunne stille fsb og MP. Håper noen har noen anbefalinger! Mvh Paul Endret 9. november 2004 av Furyfax Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 To kandidater: EPoX EP-8KMM5i og MSI KM4AM-V. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 De så bra ut de, utenom at de mangler SPDIF, finnes det til noen m-atx kort? HTPC'en skal kobles til en forsterker og då må eg vell ha SPDIF som eg koble i forsterkeren? Hvis det er et problem så tror eg at eg har et SB LIVE PLAYER 5.1 kort liggende en plass. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Fant denne saken her. Kanskje den fikser problemet, denne er vell kompatibel med det MSI kortet du linket til, eller ? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122498&cks=PRL. detta trur eg kan vera eit bra kort.. kjenner ein som har eit slikt. Bra lyd og allt på det. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122498&cks=PRL.detta trur eg kan vera eit bra kort.. kjenner ein som har eit slikt. Bra lyd og allt på det. den er jo ikke m-Atx Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ja, det må vere m-atx Lenke til kommentar
Redman Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har samme plan som tråd starter. Er det noen som vet av kabinet(micro ATX) som er i "stereoanlegg" størrelse sånn at jeg kan ha en fin plassering av denne løsningen? Trenger også HD som ikke bråker forferdelig...tips ønskest! Dette skal bare brukest til film&mp3 å kanskje surfing etter fert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå