zarion Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hei! Jeg skal ha meg laptop og har fått innvilget 14000 av jobben til ny laptop. Mine krav: -Jeg vil gjerne ha en Pentium M prosessor -Xp professional -MS Officepakke Jeg er litt i tvil om jeg får dette med officepakke, men siden jeg har en litt mer luguber versjon av MS office 2003 her så vurderer jeg å bruke den. Kom med noen gode forslag folkens! På forhånd takk, hilsen Jens Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Prix skal få seg en ganske god bærbar nå. Ta en tit på den på www.coop.no Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 men siden jeg har en litt mer luguber versjon av MS office 2003 her så vurderer jeg å bruke den. nei, nei, nei, nei, nei! Ikke bruk tvilsomme versjoner av office og andre ting i jobb sammenheng! For ditt og bedriftens eget beste! Styr unna! Lenke til kommentar
Ramstad Data Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Fujitsu Siemens Amilo Pro V2000 15" XGA PM-725(1.6),2x256MB,60GB,DVD+RW,WLAN,XPP m/ Office 2003 pro får du til denne prisen du ønsker. Hilsen Ramstad Data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå