stoffix Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 jeg har nylig kjøpt en USB bluetooth Dongle *lete etter merke* ok, det står ingenting på eska, men det står G-sat på selve dongelen. iallefall, så installerer jeg dongelen, og driverne/programmvaren, og så programmvaren som fulgte med K700i. i starten, så fikk jeg overført filer med dongle programmvaren, men det har slutta å virke, nå får jeg opp en feilmelding som sier at.. hmm.. *sjekke* "invalid FTP request" (jeg legger ved bilde) jeg har prøvd å reinstallere både dongelen, og programvaren som fulgte med, men jeg får ikke overført filer til mobilen. jeg regner med at det går fint å kopiere/overføre ifra mobilen siden det går fint å komme inn i mappene på den.. (de få som er der da) kan dere hjelpe meg med å få til dette? jeg vil veldig gjerne har mer musikk over på den, temaer også, for jeg har planer om å lage et nytt snart.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 ok, nå har jeg fått programmvaren til mobilen til å virke, men jeg har fortsatt problemer med å overføre filer til mobilen, det var også noen problemer med å overføre bilder ifra mobilen til dataen, det gikk jo bare med noen.. er det INEGN som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Jeg bruker bare det programmet/drivern som windows installerte, når jeg satte i min dongle. Brukte ikke noe programmer eller drivere som fulgte med min Epox dongle. Det fungerer helt smertefritt. Så du kan jo prøve det. Endret 10. november 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 fikk du fortsatt satt usb-enheten til en COM-port? det var jeg nemlig nødt til før programvaren til SE viket.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Alt gikk automatisk. Trengte ikke gjøre noe som helst for å få den til å virke. Så nå overfører jeg alt mulig rart til min K700 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 med eller uten programmvaren til SE? evt hvordan fikk du det opp? (jeg liker ikke problemer..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå