chokke Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) hei! Først vil jeg takke for hjelpen i tråden om hvorfor jeg har så høy ping i CS source... NOT... her forresten Men i denne tråden skal det handle om half life 2. Har en preload på 90% og har tenkt til å formatere C: hvor den ligger. Kan jeg putte hele steam mappa på D: som backup imens for så å flytte den tilbake og fortsette? Endret 9. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
dj_bajs Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Skriv steam://backup/ i et browser-vindu så får du tatt backup av HL2 og plassere denne på en annen partisjon. Dette gir deg også muligheten til å brenne backupen på dvd/cd. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 ahhh, du er en ENGEL Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Men... alltid et men. hvordan tar jeg det tilbake? Bare flytter det eller er det en kommando? EDIT: glem det Endret 9. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) jaja, det funka ikke og jeg er n;dt til [ laste det ned p[ nytt! NEEI!! EDIT: hvordan fikser man sAnn at tastaturet er norsk i engelsk win? Endret 10. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jaja, det funka ikke og jeg er n;dt til [ laste det ned p[ nytt! NEEI!! EDIT: hvordan fikser man sAnn at tastaturet er norsk i engelsk win? Norsk XP: Startmeny->Kontrollpanel->Innstillinger for region og språk->Språk->Detaljer Legg til norsk og fjern Engelsk... Restart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå