Holmgr3N Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 HEI!! Jeg vil gjerne vite hvilke skjermkort som tar seg bra ut på Doom3,da mener jeg 30 Fps eller mer med alle detaljer på fullt! Med nydelig grafikk :wink: Det jeg vet er at GF4 MX ikke gjør det no bra.. Men hvordan er med Ti serien? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Kommende skjermort vil selvfølgelig bli bra,men nå tenker jeg mest på dagens skjermkort. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Vil tippe at Geforce3 Ti, Geforce 4 Ti og Radeon 8500 kortene vil kjøre spillet med akseptabel hastighet. Neste generasjonskort fra ATI og nVIDIA vil selvfølgelig "rocke" Doom3 :smile: Blir også spennende å se hvordan Matrox Pherelia klarer seg Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Fra John Carmack selv: http://www.reactorcritical.com/#l1130 Her har du en litt gammel en på Unreal 2 motoren: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1580&p=1 Lenke til kommentar
Colin Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hørte at det ville ha 30fps på et ti4600, men det vet jeg selvsagt ikke om er helt sant...... i så fall er det ganske krevende. En av de norske avisene som er på E3 hadde intervjuet DOOM3 folka, og de snakket om GF3 og GF4, så det er litt mye motstridene info ute..... Pål Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 uansett, det er år og dag til spillet kommer ut, så innen da har vi sikkert fått to-tre nye kort-generasjoner. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 alle som eier et mx kan bare glemme doom3. men jeg tipper alle som eier gf3 og opp kommer dette til å gå bra men jeg tipper doom3 vil se finest ut på nv30 eventuelt nv 35 brikke samt r300 og. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Tror dere at jeg må skru av en del på grafikken? Eller kan jeg kjøre en bra oppløsning med alle detaljer på fullt? Med en FPs som er *koZeliGt* å spille på? Hva er minstekravet på CPU? Lenke til kommentar
Easyride Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Det er ingen som vet. Du får vente og se. Om du ikke får kjørt i særlig høy oppløsning, kommer det til å se utrolig ut uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå