AndersT2 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Leste den artikkelen om multiplikatoren på ABIT sine kommende kort. Så vidt jeg skjønte så gikk FSBen raskere hvis man hadde multiplikatoren på lavere. På mitt HK så har jeg 2 multiplikatorer å velge i mellom, x21 og x22 (kanskje en til, husker ikke helt) Så burte jeg sette den lavere eller høyere? har den på x21, og kjører nå med FSB på 147,5 mot normale 133 (bus speed er nå 590 mot normalt 533 Endret 9. november 2004 av AndersT2 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du vil ikke kunne velge MP selv om det står alternativer der. Men om du formodning skulle greie å velge MP kan du sette den ned og skru FSB opp så mye du klarer (om du har god nok RAM og HK til at FSB'en blir så høy at du får en like høy/høyere klokkehastighet på CPU'en). Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Asus har jo kommet med bios så det skal være mulig å stille multiplikator NED ihvertfall på p4. Noe som kan gi deg sinnsykt mye mer ut av cpu'en din, men samtidig kjøre på samme klokkefrekvens Er FSB som gir effekt Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har lasta ned 1018, og har ikke sjekka om jeg kan det, men er det noen som vet om det går? P4p800 Deluxe Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Igølge TomsHardwareGuide må man ha et socket T-system med et av toppkortene til Asus eller Abit (både i915P, i925X og i925XE) + en P4 3,2 eller høyere. Jeg skrev forøvrig en liknende post tidliger i dag Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Igølge TomsHardwareGuide må man ha et socket T-system med et av toppkortene til Asus eller Abit (både i915P, i925X og i925XE) + en P4 3,2 eller høyere. Jeg skrev forøvrig en liknende post tidliger i dag hmm.. Hw hadde vell en artikkel tidligere om at det skulle funke på p5p hovedkortene, OG at p4p800 ville få bios uppdate innen kort tid.. ( dette var for nå ca. 2-4 uker siden ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå