GUNNISSS Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Jeg bestilte en NoteBook 410 på komplett.no, syntes det så ut til å være et bra tilbud Demo av Notebook 410 Her er noen speccs: Intel Pentium M 755 2.0 GHz Boxed Crucial DDR SO-DIMM PC2700 512MB CL2,5 Samsung SpinPoint M40 40GB 5400RPM (Radeon 9700 128MB, 15" SXGA+, DVD/CDRW) Intel Pro Wireless 2200bg MiniPCI Jeg har da kjøpte denne så lurer ikke på noe.. Ja den har en tendens til å støye men, bare med CD i, når du f.eks. execer Min Datamaskin osv.... Men jeg skal ha linux på min så jeg kan styre vifte hastighet osv... (har jeg hørt) Jeg leste på forumet et sted her at den bråker mye Så jeg lurte på om noen andre her kunne dele sine meninger? Slik at jeg kansje kunne benytte angre retten #Ærlig talt har selve PC-byggeren til Komplett bra lite å gjøre med om maskinen støyer eller ikke, eller om selve tilbudet er bra eller ikke. Endret derfor emnefeltet. - ponke# Endret 29. november 2004 av GUNNISSS Lenke til kommentar
spikeshot Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvor har du lest at komplett notebook 410 bråker ? og har du fått den ennå, bråker den? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 For de specsene du har postet blir prisen mellom 13k og 15k... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det er trossalt en Pentium Mobile så nei jeg tror ikke den støyer noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå