Gå til innhold

Asus A8V Deluxe/Wifi-g Hovedkort S939

Nikolade

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å kjøpe meg et nytt hovudkort til pcen min.

Er dette noe å annbefale?

Har og tenkt å bytte diverse deler og kom til at dette kunne vere et godt kjøp: Athlon 64 3000+ Socket 939, Asus A8V Deluxe/Wifi-g Hovedkort S939, Twinmos PC3200 DDR-DIMM 1024 MB Dual pack.

Har noen noe erfaring med noen av desse komponentene? Dårlig sammensetning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel først og fremst MSI som har hatt problemer med Twinmos, men hvis du vil være på den sikre siden så kan du godt kjøpe Corsair eller OCZ isteden. Men jeg ser ikke noen grunn til dette, da Twinmos er veldig billig ram i forhold til kvalitet, og som sagt, så er det veldig liten sjanse for at du får problemer. :)

Lenke til kommentar
Det er vel først og fremst MSI som har hatt problemer med Twinmos, men hvis du vil være på den sikre siden så kan du godt kjøpe Corsair eller OCZ isteden. Men jeg ser ikke noen grunn til dette, da Twinmos er veldig billig ram i forhold til kvalitet, og som sagt, så er det veldig liten sjanse for at du får problemer. :)

Trodde det var VIA chipset som ikke alltid var så glad i Twinmos ram :hmm:

Kan godt være med på at MSI ikke er så glad i Twinmos, har opplevd det selv ;)

Edit: skal ikke begynne å krangle her :D

Endret av ArchEnemY
Lenke til kommentar

Trodde det var VIA chipset som ikke alltid var så glad i Twinmos ram :hmm:

Kan godt være med på at MSI ikke er så glad i Twinmos, har opplevd det selv ;)

Edit: skal ikke begynne å krangle her :D

Kan godt være det ja. Leste blant annet at det var en som hadde 4 forskjellige MSI kort som ingen bootet med Twinmos ram :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...