Gå til innhold

Alien versus Predator filmen

Piratpjokken

Anbefalte innlegg

Filmen er rå! Lei at folk alltid syns noen filmer er dårlig fordi "historien var dårlig" Ikke alle som går på kino får å få en religiøs opplevelse med skuespiller prestasjoner osv..

EOD!

Godt det ikke er bare meg som liker å se "legg igjen hjernen hjemme filmer" ;)

Men nå har vel ikke Paul W.S. Anderson verdens største filmskaper når det kommer til den type filmer, heller. Selv om han prøver så godt han kan. Skal vel ikke se helt borti fra at en eller annen gang så lykkes han, og da kan det jo bli moro. Men filmene hans er til tider veldig underholdene, det skal han ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aah! Filmen er alt for kort, Du sitter å ler av folka som dauer :no:, Litt mer karakter bygging trengs, Å kansje lurt å lage en Alien\Predator Film me 18 års grense, Alle andre filmene har d, Ikke en slapp 11 års grense(?), Slapt å se bare blod som blir kastet ut framom kameraet :mad:.. Menmen, En bra scene var det, når Predatoren lager våpen til Sannah eller hva hun het :p , da var det litt stemining å atmosphere over d hele :)

-Alien 5 bør bli laget av Ridley Scott! :thumbup:

Lenke til kommentar
Filmen er rå! Lei at folk alltid syns noen filmer er dårlig fordi "historien var dårlig" Ikke alle som går på kino får å få en religiøs opplevelse med skuespiller prestasjoner osv..

EOD!

Og noen stiller litt høyere krav enn andre til hva de betaler for å se på...

Gromle Skrevet 10/11/2004 : 22:45

Men de som er så oppegående at de stiller, vet som regel hva de går til... Er ganske opplagt at AvP er en film lener seg på effekter og action....

:yes:

Det var jo det jeg skulle til å skrive, bra sagt.

Lenke til kommentar

Et par spoilere her...

Så den i går sammen med folk som har vokst opp med disse filmene... Jeg er ikke like opphengt i hverken Alien eller Predator, så for meg ble det en litt vanlig actionfilm.

Synes man viste litt for mye av spesielt aliens. Pen grafikk, men de er skumlere når du bare ser en bit av gangen, ikke 20 stk som springer rundt i helfigur. Når det gjelder menneskene, så ryker de rimelig kjapt. Når du ikke har mange venner igjen, så gjelder det å finne allierte, og det er de de gjør. Jeg synes det er greit, men jeg har ikke noe særlig forhold til Predator, så det er mulig det EGENTLIG er helt borti natta.

Kirikiri

Lenke til kommentar

Så filmen i går selv, og synes den var fabelaktig! Det er viktig å være klar over at denne filmen ikke har noe å gjøre med verken de tidligere Alien eller Predator filmene. AVP er basert på tegneseriene med samme navn. Kan skjønne at folk blir skuffet hvis de tror de skal se en ny Alien film.

For meg som er en stor fan av tegneseriene var det en utrolig fet opplevelse å se disse to skapningene gå "head to head" på film. Den første fighten var spesielt velgjort i mine øyne. Satt med et bredt smil da må jeg innrømme :D . Det eneste jeg ikke likte med filmen var egentlig at den ikke var lenger :p

Hvis man ikke har et forhold til tegneserien, kan jeg godt forstå at man ser på filmen kun som en middelmådig action. Spesielt hvis man innbiller seg at det er en ny film i Alien serien. For meg var det en kanon film, som jeg gjerne ser om og om igjen.

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar

Filmen er kanskje litt forutsigbar, men den er helt grei underholdning for det.

Litt lite slossing mellom Aliens og Predators kanskje, men man skal vel ikke forvente så mye av en sånn film.

Sånn alt i alt likte jeg filmen veldig godt jeg, særlig historien, samma hvor tynn mange vil si at den er.

Endret av Icedude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...