Piratpjokken Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 visste ikke helt hvor eg skulle poste men og tror eg poster d her. Det gamle Alien vs. Predotor spillet er nå kommt i kino salene så vidt eg vet. Hva mener dere om dette? Hjemmeside: www.avp-movie.com Kino info: www.filmweb.no tror eg Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Filmen er basert på tegneserien...samme gjelder spillet. Og filmen suger som faen...IKKE se den, ødelegger Alien- og Predator-filmene...bleh.. Lenke til kommentar
farke Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Og filmen suger som faen...IKKE se den, ødelegger Alien- og Predator-filmene...bleh.. Du om det. Filmen er ikke engang hverken en Alien-film eller en Predator-film, det er en Alien Vs. Predator-film. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Det gjør ikke denne møkkafilmen det grann bedre Ikke er den skummel, ikke er den spennende, når facehuggerne flyr overalt i beste Matrix-stil..og folk løper rundt i Antarktis i bare skjorta...så lo jeg høyt. Sanaa Lathan er en laber blåkopi av Ripley. Men for all del, om du liker dårlige skuespillerprestasjoner, elendige roller, melodrama i de mest utrolige situasjoner, fravær av spenning og et manus proppet fullt av logiske brister så er dette filmen for deg Dette er en film som de fleste 15-åringer vil elske. Den har gode effekter, stilige romvesener og et par heftige eksplosjoner. Men det er også alt den har. Edit: Leif Endret 9. november 2004 av Zyklon Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ja nei fy faen, den filmen er ikke verdt navnet den har for fem flate øre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Filmen er rå! Lei at folk alltid syns noen filmer er dårlig fordi "historien var dårlig" Ikke alle som går på kino får å få en religiøs opplevelse med skuespiller prestasjoner osv.. EOD! Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg skal se filmen på fredag og må si jeg gleder meg. Er stor fan av tegneserien, og ble mektig imponert av traileren ihvertfall. Går og håper på en Batman VS predator film også, men det er vel for mye å håpe på. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Synes filmen var ganske bra jeg. Er Alien og Predator fan. Skal se den på kino på fredag eller lørdagen. Edit: Filmen har kanskje ikke den beste historien, men den bryr jeg meg svært lite om, det er at Alien og Predator som slåss som er det feteste pluss effekten! Endret 9. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Uff.....var akkurat innom avp-movie.com og så på videoklippene som lå ute. Det så skikkelig bedritent ut! Jeg er oppriktig glad i de 4 Alien filmene, og blir nesten deppa når jeg ser den hyper-spekulative, hel kommersielle vinklinga som skal selge denne filmen. Arrrghhhhhhhh Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ja det er helt grusomt! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ja det er helt grusomt! Nei. Det er bare tragisk. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ja det er helt grusomt! først så sier du filmen er bra, så sier du den er grusom... bestem deg da mann. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Han var ironisk/sarkastisk. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Litt off topic, men noen som vet om planene for Alien 5 ble skrinlagt? Leste for lenge siden at den var høyst aktuell å lage. Sigourney Weaver (hvordan staves det egentlig?) hadde sagt ja til å bli med, og handlinga skulle være på jorda. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Leste et sted at Weaver ikke ville at det skulle være en stor "blockbuster" actionfilm, noe som FOX ville lage. Hun ville ha en "mindre" film eller noe sånt. Noe som jeg faktisk er helt enig i. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Filmen var vel sånn skikkelig midt på treet, 3/4 av 6 eller noe sånt. Greit nok å få med seg, men kan ikke sammenlignes med Alien, Aliens og Predator. Spoiler: Filmen foregår ikke i antarktis, men i Norge! Yup, Bouvet Island, som mesteparten av handlingen utspilles på, eller under, tilhører Norge Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Mp si at filmen mangler det gode som Alien 1 og 2 kunne by på. Syns faktisk Harry Potter 3 var mer skummel enn denne filmen. Syns filmen sugde.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Gledet meg litt til denne filmen, men ble ganske skuffet. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Filmen er bra! eneste er att det kunne skjedd litt mere.. Endret 10. november 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 tror denne filmen vil vekke for mange gode minner fra å spille avp multiplayer til at den kan bli dårlig i mine øyne! det var veldig morro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå