Gå til innhold

Alien versus Predator filmen

Piratpjokken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør ikke denne møkkafilmen det grann bedre :roll:

Ikke er den skummel, ikke er den spennende, når facehuggerne flyr overalt i beste Matrix-stil..og folk løper rundt i Antarktis i bare skjorta...så lo jeg høyt. Sanaa Lathan er en laber blåkopi av Ripley. Men for all del, om du liker dårlige skuespillerprestasjoner, elendige roller, melodrama i de mest utrolige situasjoner, fravær av spenning og et manus proppet fullt av logiske brister så er dette filmen for deg :thumbup:

Dette er en film som de fleste 15-åringer vil elske. Den har gode effekter, stilige romvesener og et par heftige eksplosjoner. Men det er også alt den har.

Edit: Leif

Endret av Zyklon
Lenke til kommentar

Synes filmen var ganske bra jeg. Er Alien og Predator fan. Skal se den på kino på fredag eller lørdagen.

Edit: Filmen har kanskje ikke den beste historien, men den bryr jeg meg svært lite om, det er at Alien og Predator som slåss som er det feteste pluss effekten! :thumbup:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

Uff.....var akkurat innom avp-movie.com og så på videoklippene som lå ute.

Det så skikkelig bedritent ut! Jeg er oppriktig glad i de 4 Alien filmene, og blir nesten deppa når jeg ser den hyper-spekulative, hel kommersielle vinklinga som skal selge denne filmen.

Arrrghhhhhhhh :wallbash:

Lenke til kommentar

Filmen var vel sånn skikkelig midt på treet, 3/4 av 6 eller noe sånt.

Greit nok å få med seg, men kan ikke sammenlignes med Alien, Aliens og Predator.

Spoiler:

Filmen foregår ikke i antarktis, men i Norge! Yup, Bouvet Island, som mesteparten av handlingen utspilles på, eller under, tilhører Norge :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...