ray001 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) ATI VPU Recover -->virus....? Er dette virus? Først kommer VPU Recover advarsel opp, trykker jeg "Send Error Report" kommer neste vindu opp fra Micosoft Office Outlook opp og vil sende noe, har ikke gått videre. Hva skal en gjøre? Eller er det problemer med skjermkortet mitt Asus Radeon 9600xt Hva skal jeg gjøre? Endret 9. november 2004 av Ray001 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) VPU recover er et program som skåner windows fra å kræsje når drivere/skjermkort tuller det til. Er ikke noe farlig. "Send error report" er en funksjon som sender feilloggen vpu recover lagde til ATI slik at de kan analysere den, dette må da sendes via mail... Ikke virus mao. Edit: Det er forresten ikke lov med mer enn 4 linjer i signaturen og salg/kjøp via forumet er heller ikke akkurat ønsket. Du burde fjerne det før en moderator gjør det. Endret 9. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 @Goophy Takker for svar Har og rettet på signaturen før noen så den og slettet meg fra forumet her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå