Ola_os Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hei, En kompis ble frastjålet laptopen sin i helga. Har snakket med politiet, men de kunne ikke gi noe annet tips enn å "spre ordet". Er det noen som har tips til hva han kan gjøre? Jeg antar at dette er en situasjon flere her på forumet har vært utsatt for. Setter pris på alle svar, Ola Lenke til kommentar
TEE Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hei, En kompis ble frastjålet laptopen sin i helga. Har snakket med politiet, men de kunne ikke gi noe annet tips enn å "spre ordet". Er det noen som har tips til hva han kan gjøre? Jeg antar at dette er en situasjon flere her på forumet har vært utsatt for. Setter pris på alle svar, Ola Ring teknisk support for produsenten og spør om de kan registrere den som stjålet der. Vi gjør hvertfall det her. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 håpe at han tok backup? utrolig mange som glemmer å ta backup av laptops... Regge service tag som stjålet er en fin ide... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Etter erfaring så veit jeg at det er sjeldent du får noe så atraktivt som en tjuva laptop tilbake.. Kanskje hvis Poli10et kjører en razzia mot en kjeller el.no da:) Kjipt å miste ting, veit åssen det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå