baldviking Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) I etterkant av installasjon av Win XP SP2 får jeg ikke lenger utskrift. I stedet eter spoolsv.exe 98-100 % av prosessorkraften. Jeg får slettet utskrifter fra utskriftskøen. Spoolsv.exe roer seg når jeg gjør det, men ved forsøk på utskrift går den amok igjen. Noen som har opplevd tilsvarende etter installasjon av SP 2? Endret 13. november 2004 av baldviking Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvilken skriver har du ? Mener jeg var borti dette for en stund siden... Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 OKI B4300 ( satt opp som PCL) laser. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Finner ikke så mye relevant informasjon angående det, men du kan prøve å fjerne driverne totalt, for å så installere de på nytt. Har vært borti tilsvarende problem med at spoolsv har tatt opp all cpu kraft, men det var i forbindelse med brotherskrivere. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du kan også prøve den innebygde HP LaserJet4 driveren, mener å huske at den fungerer med alle laserskrivere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hadde en venninne som opplevde det samme. Dette var en HP printer. Etter å ha surfet nettet så fant ut at mange hadde det samme problemet selv med printere fra andre produsenter. Beste er å sjekke support sidene til produsenten og se om de har lagt ved en SP2 patch. Var sånn jeg fikk løst det selv Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Fant nye drivere hos produsenten. Problemet sto også beskrevet der og gjaldt Win XP SP2 og Server 2003. Endret 13. november 2004 av baldviking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå