MrLee Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 jeg har en XP1800+ CPU på et MSI KT3 Ultra HK, så nå lurer jeg på åssen dere måler CPU temp. mens dere er i Windows...? Er det noe spes jeg må gjøre i BIOS eller no? Jeg sjekket ett eller annet program, er ikke sikker, for det var en stund siden men all hjelp mottas med takk en annen ting. jeg har en Silent Viking kjøler, og lurer litt på hvordan jeg kan få den CPU fan Alarmen til å funke, den som piiper hvis CPU vifta ikke sviver...jeg har kobla til SV til CPU uttaket vifte, og jeg får en readout i BIOS på at vifta går, men når jeg slår på CPU Fan Alert, piiper den uansett..? Lenke til kommentar
*T* Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Sisoft Sandra fungerer bra, og det er gratis... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 jo takk, skal prøve det Lenke til kommentar
dnort Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 PC Alert III fra MSI eller Motherboard Monitor fungerer også bra til dette formålet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 PC Alert III klikka for meg... låser seg, tar 99% CPU kappasitet hele tiden, og går ikke å drepe prosessen... motherboard monitor sier du`? ) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 22:46, MrLee skrev:PC Alert III klikka for meg...låser seg, tar 99% CPU kappasitet hele tiden, og går ikke å drepe prosessen...motherboard monitor sier du`? ) har du hentet den siste oppdateringen til PC Alert III,den siste versjonen er 3.4.61.0Kjetil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 nope... :smile: sisoft Sandra funka fint det.... Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 http://www.almico.com/speedfan.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå