ve_gard Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Min bror har fått en sjekk på 9000 ifra hjelpemiddelsentralen for å kjøpe seg en bærbar pc. Den skal være primært til skolearbeid, men jeg ønsker å få taki den beste bærbare pcen på markedet til under 10000 kroner=) Noen forslag!?? Takker for all hjelp, MVH Vegard Lenke til kommentar
Khayman Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du får en iBook G4 for 9480,- Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ikke noen MAC på denne guten nei:) Andre forslag?? MVH Vegard... Lenke til kommentar
acon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Denne? Denne er sikkert grei til skolebruk. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dell 510m, helst med ekstra batteri. Lett, billeg og bra. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det du skal vite er at hjelpemiddelsentralen ikke kaster de pengene etter dere og sier "have fun"... Dere er nødt til å kjøpe en brukbar programpakke (les office-light) også for pengene. Dere kan selvsagt spytte i ekstra selv men det blir jo opp til dere.. Utover det har jeg desverre ingen anbefalinger å komme med bortsett fra at du bør kjøpe en så lett pc som mulig.. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Vekten ser jeg etter;) Viktig den ja! Programvare ser jeg bort ifra, vi spytter i opptil 1500kroner (9000kroner er det vi får tildelt) MVH vegard Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 At hjelpemiddelsentralen vil pålegge nokon til å kjøpe programvare ser eg på som rart. Til akademisk bruk finst det fullverdige alternativ som er open source. Spesielt office pakka vil eg stille spørsmålsteikn ved. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Som nevnt, denne maskinen gir mest for pengene. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Virker grei den ja... men nå sliter whitebox veldig med leveringstida om dagen da, så om det er viktig for det å få den raskt er dette kanskje ikke det beste valget... Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Litt sen =) Men etter som det jeg har oppfattet er WhiteBox upålitelig, de har vist fått endel klager på support og levering ifølge noen på forumet hær. MVH Vegard (Ps. maskinen ifra WB er bra til prisen, men har lyst på DVD-brenner itilegg, uten at budgettet ryker) MVH Vegard Endret 10. november 2004 av ve_gard Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) ..... Zetor Edit: Så det nå, "CDRW/DVD combo" tolket det feil Endret 10. november 2004 av zetor;) Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Står ikke det i spesifikasjonene hvertfall... Men man kan jo legge det til da såklart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå