Gå til innhold

Grafikk feil? elelr noe annet?


J@9

Anbefalte innlegg

Heisann! har grafikk feil i omtrent alle spill.. bil spill er de værste.. ser ikke noe omtrent..

trudde det var 9700 kortet mitt som var defekt.. så jeg kjøpte meg et 9800.. men funka dårlig det å.. har nå oppdatert drivere til Hovedkort, uten hell.

har snart bytett alt som kan byttes, untatt cu, hovedkort og psu, alt annet har vært byttet siden problemene begynte for lenge siden..

 

noen som vet hva dette kan være? eller bør jeg kjøpe meg nytt hovedkort? (har Abit BH-7 nå)

 

Håper på svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått det spillet som har vært værst, til å funke.. satte grafikk til medium.. å da forsvant nesten alle feil.. men kom tilbake etter ei stun, og varte noen sekunder.. og etter det har det vært helt ok.. noen som vet hva dette kan være? når jeg hadde på hig detail level, så var alt helt rotete, men plutselig var det helt ok i noen minutter, før det ble dårlig igjen.. hva kan dette være?

Lenke til kommentar

trur ikke varme er problemet..har ingen pci kort, ingen deksler..

problemet oppstår med engang jeg starter et spill.. så jeg begynner å tru at det er hovedkortet som er defekt :hmm: eller at det ikke klarer å mate skjermkortet med nok info :hmm: for det var nøyaktig samme problem når jeg hadde 9700 AIW kort.. det var ingen problemer før kjøler'n på hovedkortet datt av og landet på skjermkortet.. så slo jeg av pc'n og fjerna kjøler'n.. bare limte den på igjen for festet røyk.. så jeg trudde hele tida at det var skjermkortet så jeg kjøpte nytt.. men det hjalp ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...