thomassit0 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) D: disken min ble plutselig borte nå, jeg valgte at windows skulle fikse errors osv på den tools når du høyreklikker på disken. når den starta på nytt er den plutselig borte fra min datamaskin og i manage disk vises den som free space kan noen hjelpe meg å fortelle meg hvordan jeg kan få tilbake den ?? hadde masse viktige saker der.. :( dritt windows ass.. Hvis noen vet om et program som kan gjenopprette disker så svar ! ! ! Endret 9. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) fant et program i en annen tråd jeg prøver så får vi se om det virker ... Jess! Alt av steam og preloads er også borte! Jippi! 4,3GB jeg må laste ned en gang til ! Endret 10. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Har nå funnet ut at det er feil med MFT ( Master File Table) Vet noen noe jeg kan gjøre for å få reddet noe data fra den \ få den oppe å gå igjen ? har prøvd flere programmer uten suksess. har prøvd GetDataBack og prøver nå R-Studio. Endret 10. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 ok, sikkert bra men dette var vill bump (akuratt som jeg pleier og gjøre ) Men , kan ikke bare ha vært en dårlig IDE \ Strøm kabel da ? skjedde det med meg også men da var det min ''runne blå'' IDE kabel fra www.Microplex.no Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 øhh... jeg har OG rund blå ide kabel fra Microplex Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Bytt Det enest som hjalp meg i allefall ta heller en gammel Flat (Hvit) Ide kabel , som funker (samme kablene fucka seg ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) har kjøpt ny kabel nå men når jeg kjørte den Rstudio fikk jeg bare frem masse rare filer og mapper som jeg aldri har sett før og så sto det REcognized9 feks og FAT12 og FAT16, 32,... men ingen av de filene jeg savner. huff og huff Til dere som kan noe om dette : hvis jeg lager ny partisjon der nå med NTFS, er det da vanskeligere eller lettere å redde data fra den ? ? ? Endret 11. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Da er det vell hade bra til filene dine ville jeg tro (ganske sikker) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ok, sikkert bra men dette var vill bump (akuratt som jeg pleier og gjøre ) OffT: I retningslinjene står det, etter hva jeg kan tolke, at dette er tillatt så lenge han kommer med ny, vesentlig info. Noe jeg mener han gjør her... Men de var riktignok litt tett opptil hverandre ja... Men det holder med ett smilefjes av hver, ikke 3 på rad OnT: Prøvd å sette den i en annen pc? Kan vi få litt info om pc specs, samt hvilken harddisk som er gåen? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Nei har ikke prøvd å sette den i en annen pc enda, kan prøve den på bror min sin pc og se om det hjelper. Specs MSI K7T266 Pro2 AMD 1800+ 512MB DDR GF4 Ti4200 HDDs WD 80GB 8MB Cache WD 160GB 8MB Cache <==== Gåen \ korrupt MFT Win XP Pro ( Ikke SP2, har hørt mye rart om den ) Endret 11. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 hehe, klarte å glemme hovedkortet lagt til nå Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Hei, jeg har også runde IDE kabler fra microplex, har også opplevd å få ett par disker ødelagt... Det har heldigvis vært innenfor garrantien, så jeg har fått nye. Men mine ble totalt ødelagt... Virka ikke i noen andre pc'er heller... Jeg trodde at det var fordi jeg ikke hadde vifter forran de og at de ble for varme... rundt 40C Jeg har GULE runde idekabler da... Endret 11. november 2004 av Mental Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) kjipt min disk er iorden fysisk men Master Fil Tabellen er herpa Tror også det er noe bøll med Partisjons Tabellen. (et program ga melding om det ) Her er screen shot av resultatet fra scanningen til RStudio som jeg fikk anbefalt av en annen her på forumet. Må jeg bare gi opp og formatere eller ? Endret 11. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå