lilfire Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 lurte på om jeg det på en måtte kunne overføre alle mailen jeg få på konton min til harddisken min og så slette dem på servern, automatisk. menninga er at jeg får tilsendt en del logger på mailen som tar opp en del plass. MVH Lilfire Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hva med å si om du bruker pop3 eller imap ? Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 lurte på om jeg det på en måtte kunne overføre alle mailen jeg få på konton min til harddisken min og så slette dem på servern, automatisk. menninga er at jeg får tilsendt en del logger på mailen som tar opp en del plass. MVH Lilfire No har eg ikkje brukt outlook 2003, men dei har vel ikkje endra det så enormt fra 2002? Lag ei ny pst-fil fra fil-menyen, og få personal folders på harddisken din. Deretter setter du enkelt opp ein regel slik at alle mailane med loggane blir automatisk overført til riktig katalog. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Feilpostet. Flyttes fra Hardware->Nettverk til Programvare->Programvare Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 sry viste ikke helt for jeg skulle poste... men mekka det ikke... noen som kunne forklart det litt nærmere.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Mener du at du ønsker at de e-postene du mottar skal slettes fra f.eks online.no serveren ? Det var litt vanskelig å forstå helt hva du tenkte på... Men om det er problemet gjør du følgende : Verktøy -> epost kontoer -> vise eller....... -> endre -> flere innstillinger -> avansert -> så fjerner du krysset der det står "la det være..." Problem solved ? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 har web basert e-post fra bluecom... den er på et vist antall Mb. jeg vil at alle mail som kommer inn på den kontoen skal automatisk kopiere seg selv over til hardisken min, deretter slette orginalen. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvis du bruker outlook 2003 (som overskriften til skulle tilsi), så gjør du som jeg sa lengre opp her. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 gjorde det, og sendte noen mail til meg selv...de kom opp i innbokse men la seg ikke i mappa jeg hadde laget...har ikke brukt regler så mye så er vel noe jeg har gjort feil der men fant ikke ut av det.. trenger litt bedre forklaring.. uff kjipt å være tunglært mvh lilfire Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) dobbelpost Endret 9. november 2004 av lilfire Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 lurte på om jeg det på en måtte kunne overføre alle mailen jeg få på konton min til harddisken min og så slette dem på servern, automatisk. Dette var det opprinnelige spørsmålet du stillte, og det skulle vel være besvart ? Hvis du har andre spørsmål, kan du kanskje formulere deg litt bedre ? Du snakker plutselig om regler, og jeg kan ikke se at du har spurt om det ? Har litt problemer med å forstå hva du egentlig vil oppnå Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 har gjort det funka ikke... så nei har ikke løst problemt enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå