Gå til innhold

hightech excalibur 9800 pro icQ, bra..?

ekvals

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla, kjøpte dette kortet fra pcutstyr.no for et par månder siden og godt fornøyd.

Ble litt skuffet over at det var den noe eldre R-350 gpu'n på det, men tror ikke det har så mye å si. De nyeste 9800 pro korta har R-360 kjernen. Husker ikke helt forskjellen. Klokket det lett fra 380 til 430 Mhz på gpu, og fra 340 til 370 på minne. Har ikke prøvd å tyne noe mer ennå.

MVH. Xes

Lenke til kommentar

Et helt greit produkt. Har det samme kortet selv og jeg klager ikke på ytelsen. Kjøleren er etter min mening genial. Den holder kortet kaldt uten og lage noe støy. Du kan også velge viftehastigheten vha en bryter bak på kortet.

Jeg mener at du ikke vil angre iallefall

Lenke til kommentar
I den prisklassen er det bare en konge: GeForce 6800LE

Yter i utgangspunktet bedre enn 9800 pro, og kan veldig enkelt softmoddes.

er vel mer eller mindre riktig det du har her, men problemet med 6800le er at mange net shopper selger fortsatt den første ladinga av dem som kom, og disse er det som oftest feil med.

jeg ville ikke tatt sjansen på å få et defekt kort :thumbdown:

men uansett!

9800pro kortet er jo det beste kortet i middel klassen(teller ikke med 6800le)

det klarer alle nye spill(veit ikke om hl2 men det har jo ikke kommet enda)på best grafikk, og vifta på dette kortet er jo veldig bra, så det er antagelig klokkevennlig også

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
er vel mer eller mindre riktig det du har her, men problemet med 6800le er at mange net shopper selger fortsatt den første ladinga av dem som kom, og disse er det som oftest feil med.

jeg ville ikke tatt sjansen på å få et defekt kort :thumbdown:

Når man bestiller et skjermkort, SKAL man få et som virker. Hvis det ikke virker (uansett type), er det bare å sende det inn igjen og få et nytt i retur.

Er ikke verre enn det.

XP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...