Joachim_F Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Electronic Arts melder at de har blitt ferdige med utviklingen av Need for Speed: Underground 2, og det samme sier People Can Fly om Painkiller: Battle out of Hell. Tilfeldig? Neppe. Les artikkelen her Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Electronic Arts melder at de har blitt ferdige med utviklingen av Need for Speed: Underground 2 Ferdige og ferdige... De har sikkert gjort nok for å selge stort, men ferdig utviklet er det nok ikke. Jeg tipper spillet blir en stor hit for de som bare liker å cruise rundt, mens for oss som virkelig liker racing holder det ikke med et spill der den den raskeste måten å komme seg rundt banen på, er ved å slenge bilen inn i vegger og andre hindringer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Tilfeldig? Neppe. Jeg kan ta feil nå, men på meg føltes det ut som du prøvde å si "de konkurrerer med hverandre" eller noe i den duren. Om det var slik du mente det (som du sikkert ikke gjorde), hva har de å konkurrere om? EDIT: Ååå! Skjønte det nå...tror jeg... Men hvorfor ville samme utgiver gi ut to store spill på samme tid? Da ville de fleste bare gå for det ene! Endret 9. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Du har altså ikke hørt på Hallo i Uken, du? Utenom det at både Dreamcatcher og EA vil ha sin bit av julemarkedet, er det nok ganske tilfeldig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du har altså ikke hørt på Hallo i Uken, du? Utenom det at både Dreamcatcher og EA vil ha sin bit av julemarkedet, er det nok ganske tilfeldig. Hehe, oki. Da vet jeg det Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Need for Speed: Underground 2 er ute allerede, warez that is. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har testet demoen av NFS:U2, og fikk ikke så godt inntrykk av det. Tror nok jeg satser på Flatout istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg