lie Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 For nesten ett år siden ble det kjøpt ett kjøleskap på en Expert butikk i østfold. Skulle ha en kald pils før forrige helg, men den var lunken Hørte ganske fort at motoren hadde stoppet. Jaja, tenkte jeg. Får ringe på mandag. Fikk da tlf nr til service mann. Mannen kom da på torsdag, tittet og "hummet", og konkluderte at motoren var gåen. Billigere med ett nytt. Greit, tenkte jeg. Så jeg ringte Expert, og de hadde fått papirer. Kunne bare komme å velge meg ett nytt ett. Akk & Vel.. hadde det bare vært så enkelt. De hadde bare ett skap i den samme høyden, ett Bosch skap ( hadde Whirlpool ). De lurte da på om jeg ville komme til butikken for å titte på det. Så jeg brommet en tur bort å tittet på dette skapet. Fint nok, nesten helt likt som det gamle. Men.. den kostet 500,- mer enn jeg betalte for nesten ett år siden. Der kommer problemet. Skal _jeg_ betale for ting som jeg ikke skal betale mer for. 500,- er ikke så mye peng, men prinsippet. En garanti sak er når ting ryker, at jeg ikke skal behøve å legge ut mer penger enn jeg har gjort. Hva er riktige i dette tilfellet da? Begynner å haste, da nye skapet kommer i morgen, og jeg må betale sjåføren. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå