Passasjer Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Lettbrus er best! Helt enig! Drikker bare vann, melk, Cola Light og Solo Pluss. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvorfor ikke bonaqua, eller farris med diverse smaker? Ikke noe sukker, og en del salter som kroppen trenger Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nåja, Jeg drikker masse Farris med Sitron. Da skal jeg love deg kameratene stirrer. Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Farris Sitron Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Farris er tingen, mm Ikke mange som liker det, i alle fall ikke i min aldersgruppe Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Farris er tingen, mm Ikke mange som liker det, i alle fall ikke i min aldersgruppe Det smaker vann som har blitt hyperaktivt. Ikke digg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 det smaker vann med en lite god ettersmak drikker mye heller vann fra springen Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Coca Cola Light er godt nok det, men seriøst, prøv Sprite Zero. Den er faktisk veldig god. Finnes på f.eks. REMA. Når det gjelder lett-brus er det dokumentert at det er bedre for kroppen, men uansett er vann best. Endret 11. november 2004 av zacky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå