crapgame Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hvis man ikke vil gå opp i vekt, men har en trang etter litt cola går det greit å drikke cola light da? er cola light fetene på samme måte som cola? tenker ikke på å drikke mye, men ofte er det en hunger etter litt cola og da ville det vært fint med en light som et alternativ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Cola light (og andre light-bruser) har fint lite av verken karbohydrater eller kalorier, så det kan du drikke i bøtter og spann. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Light, max, og annet æsj Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Lettbrus er best! Feil. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hmm kanskje jeg skal hive innpå bare lettbrus Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 På den andre siden er vel søterstatningsstoffet i light-brus verre for helsa enn vanlig sukker? Iallefal det jeg bestandig har hørt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Seriøst, heter tråden "hva syns dere om lightbrus?"? Nei, dere trenger ikke å svare. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Seriøst, heter tråden "hva syns dere om lightbrus?"? Nei, dere trenger ikke å svare. Hvorfor ikke bare stenge tråden med en gang? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg syns Cola light er ganske godt Smaker mye bedre enn Tab... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 jo mere sukker å karbohydrater i brusen, jo bedre... hehe... du trenger liksom ikke drikke cola hver eneste dag da vettu..... i helgene er det lov å drikke så mye man bare vil... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vanligvis drikker jeg vanlig brus, altså ikke light, med mindre vi ikke har vanlig her hjemme. Skal kjøpe begge to en gang for å sammenligne. Men asså, lightbrus er vel også usunt for annet enn tennene ? Det er da ikke like sunt for kroppen som vann liksom, man blir da litt feitere av det ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 av alle light brusene syntes jeg cola light er den beste. gjør ikke noe at man ikke legger på seg noe av den heller Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nei, lightbrus er ikke fetende. I stort kvantum kan søtningsmiddelet (aspartam) gi diverse plager som hodepine m.m. Men, selvfølgelig, vann er jo det beste man kan drikke. Med mindre man bor i Bergen sentrum og får magesjau-basiller i drikkevannet sitt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Lightbrus er det beste som noen gang har blitt oppfunnet. Gleder meg til Snapple Diet kommer til Norge! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Saken med light-brus er vel at det inneholder diverse kunststoffer. Disse e-stoffene er ofte ikke så veldig bra for deg (mener mange i alle fall). En annen ting er at light-brusen er en del surere enn vanlig brus. Så den er i alle fall ikke bedre for tennene Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Lettbrus er best! Ord. Saken med light-brus er vel at det inneholder diverse kunststoffer. Disse e-stoffene er ofte ikke så veldig bra for deg (mener mange i alle fall). Det er her du må veie opp helse i form av for høyt sukkerinntak opp imot den miniminiminimale risikoen for å dø av e-stoffinntak. Endret 9. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 En annen ting er at light-brusen er en del surere enn vanlig brus. Så den er i alle fall ikke bedre for tennene http://www.dagbladet.no/dinside/2004/06/29/401801.html Pepsi: pH-verdi 2.0 Pepsi Max: pH-verdi 3.0 Cola: pH-verdi 2.0 Cola light: pH-verdi 3.0 Jo lavere, jo verre. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Så vanlig cola er 10 ganger surere enn cola light. Damn... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Så vanlig cola er 10 ganger surere enn cola light. Damn... HÆ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå