Watpoae Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg er ikke helt inne i denne typen spill, men jeg kunne tenke meg å laste ned en demo eller to, bare for å prøve meg frem litt. Noen forslag? (eventuellt en url og da :smile: ) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Har ikke fått spilt det så mye ennå, men Comanche 4 virker som et rimelig bra helikopterspill, kan lese mer/laste ned demo fra: http://www.novalogic.com Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hadde ikke kontoen vært tommere enn rommet mellom ørene til G.W.Bush Jr. så skulle jeg kjøpt meg en ok joystick og I-War2. Men det er den altså. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Faktisk ganske kewlt å fly helikopter på det også ellers geniale spillet Operation Flashpoint. Morro med mi-17, 182 57mm rockets, og en kolonne med forsvarsløse 5ton trucks.... Du kan også fly A-10, Su-25, Hawk, Cessna eller andre fly som du velger å laste ned.. Seff er en flightstick et must, slik er det om du vil fly. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 23:29, okvangar skrev:Faktisk ganske kewlt å fly helikopter på det også ellers geniale spillet Operation Flashpoint. Morro med mi-17, 182 57mm rockets, og en kolonne med forsvarsløse 5ton trucks.... Du kan også fly A-10, Su-25, Hawk, Cessna eller andre fly som du velger å laste ned.. Seff er en flightstick et must, slik er det om du vil fly. Stemmer! Rått å fly over en kolonne lastebiler og fyre av et helt bånd med raketter! Vanvittig digg å styre de helikoptrene faktisk. Men kontrollen av flyene i det spillet suger sinnssykt!! Hold deg til helikoptrene, du. Lenke til kommentar
Protector Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 a10 er litt rått og fly selv om det er vanskelig å råke noe som helst.. men hvis du først får sikta inn en dude eller en bil og fyrer av en missil så er det ufattelig hvor langt den missilen går og hvor stor skade den gjør!! hinden til east er frakkest av helikoptrene.. uh40 trur jeg den heter! Åsså har jeg klart og lande på hodet med helikoptrene uten at den sprenges.. merkelig eller er det bare en bug i spillet! har fått til det mange ganger! Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Det morsomste helikopteret å fly er uten tvil oh-58. Lite og lett og bevæpna med ikke mindre enn 14 FFAR :smile: og laserdesignator. Men fly er ikke så ille som det kan virke som i missionen på Cold war crisis. Etter å ha spilt den var jeg skuffa, men oppdaga at øvelse gjør mester. Last ned en mission som heter pilot practise, der får du fritt valg i følgende: ah64, ah1, mi-24, ch47, a-10 og su-25. Du kan og plukke opp en copilot om nødvendig. Der får du bryne deg på blandt anna 4 shilka inne i en liten by. vanskelig, om du ikke er kjapp. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 01:59, Protector skrev:a10 er litt rått og fly selv om det er vanskelig å råke noe som helst.. men hvis du først får sikta inn en dude eller en bil og fyrer av en missil så er det ufattelig hvor langt den missilen går og hvor stor skade den gjør!! hinden til east er frakkest av helikoptrene.. uh40 trur jeg den heter! Åsså har jeg klart og lande på hodet med helikoptrene uten at den sprenges.. merkelig eller er det bare en bug i spillet! har fått til det mange ganger! Hind = mi-24 det er en bug i spillet at du lander på hodet ja.. :smile: skjer spesielt mye hvis man "lander" oppå trær...:smile: når deg gjelder de missilene til A-10'en så har de en rekkevidde på ca 10km, så i Flashpoint vil man nesten ikke se max rekkevidden engang... :smile: _________________ AMD XP1800+ Thermaltake "Silent Viking" MSI KT3 ULTRA 512MB PC2700 DDR GeForce2 MX400 64MB 40GB IBM Deskstar 7200rpm SB Live Value 10/100Mbit NIC Pioneer DVD105F 16x/40x REALmagic Hollywood+ Samsung 16x/10x/32x [ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-05-26 06:49 ] Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Prøv X-Plane.. http://www.x-plane.com Den beste og mest avanserte fly-simulatoren på markedet! Kan nå brukes til å lære seg å fly......offisielt... sjekk ut den sida... Demo finnes også :smile: Lenke til kommentar
airguard Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 prøv :http://www.hitechcreations.com/ spillet er gratis, men for og fly online må du betale 120kr pr. mnd. Dette er super ww2 flysim, med spillere fra b.annet skandinavia også. du trenger joystick. Denne simen krever litt tid og lære også (online flying) Lenke til kommentar
Sleepwalker Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hei hvorfor ikke skaffe deg en demo av en av Microsoft Flysimulator der kan du fly både boeing 747 og mange andre fly + en drøss av helikoptere! anbefales på det varmeste:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå