mad_man@work Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Var så smart at jeg bestillte en USB "lagringspinne" fra eljkop.no, tenkte med meg selv at dette egentlig var dumt når man tenker på ryktet til elkjøp, men bestilte likevel. Dette er over en uke siden nå, har betalt på forhånd og pakken skulle sendes som "brev". Kontaktet elkjøp idag og kom til en fyr som jobbet på lageret i Skien, han hadde ikke peiling på noe annet en lager, men var blid og hyggelig og sjekket opp hvor jeg måtte ringe. Fikk tilslutt kontakt med en dame som sa at brevet skulle sendes idag. Hun hadde ikke noe pakkespor nummer da den ikke var pakket enda, "men det skjer iløpet av dagen".....Tipper det går vår og vinter før jeg ser denne greia... Og dum som jeg var betalte jeg med VISA på forhånd! Noen som vil slå meg i bakhodet og si "tosk!"? Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Tja, jeg bestilte Doom 3 via Elkjøp på nettet, og jeg fikk den på utgivelsesdatoen. Jeg bestilte også noen Verbatim-plater derifra og leveringen var like kjapp som jeg har fått fra Netshop, MPX+++. Men, nettsalg er vel ikke der Elkjøp bruker mest ressurser så jeg er ikke akkurat forbauset over erfaringen din. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vil ikke slå deg i hodet, nei... har kjøpt kamera og dvd'er på elkjop.no og har aldri hatt problemer, så du har nok vært uheldig... ...eller jeg har vært heldig... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har samme erfaring som deg (mad_man@work). Bestilte 6 DVD-filmer, og mottok 2 av dem etter rundt 3 uker. Betalte også med Visa. For å få tilbake pengene mine for de jeg ikke fikk, og frakten (et + for det, men - pga ingen varsel om at jeg ikke fikk de 4 andre filmene som skulle være på lager), måtte jeg ringe dem 3-4 ganger. Å ringe dem er ikke bare bare. Havner forskjellige plasser, og hos forskjellige folk som gjerne kunne vært Ola Nordmann hjemme i et hus en eller annen plass i Norge. Dvs. de har ikke peiling om hva, hvor, når og hvordan Så for å få meg til å handle på elkjop.no igjen skal det være et meget godt tilbud for å si det mildt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå