ELR Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har mast mye på databutikken.com, så gidder ikke skrive en ny mail om dette til de, men er det noen her som vet hvor ofte de sender ut varer derfra? Står ingenting på hjemmesidene deres.... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Sender vel etterhvert som bestillingene kommer inn... Tipper du har ventet en stund siden du starta denne tråden.... Lenke til kommentar
ELR Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Vel, bestillte i går, men de mangla en vare. Avbestillte den i dag, og da sa de at de skulle sende ut så fort de kunne, men det står ikke hvor ofte på sidene deres, eller i mailen. Er utolmodig som faen! Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Da er du en av de som burde handle i butikken og ikke på nettet.... da får du varen med en gang.... Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Veldig utolmodig da.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 OIOIOI! Du har ventet i flere timer allerede? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ja, har ventet lenge nå. Er kjedelig, dessuten så er ikke eksamenslesing særlig bra tidsfordriv heller.... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 OIOIOI! Du har ventet i flere timer allerede? :!: Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du bør holde deg til butikker......... Lenke til kommentar
ELR Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Hmpfr Butikker stinker. De er dyyyyyre! Bestillte et skjermkort fra MPX i dag. Den er sendt, og jeg har den nok i morgen. Databutikken har ENDA ikke levert varene mine til posten. Trege folk! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerre! Kan hende Databutikken får hentet varene hos seg en gang om dagen når de skal til norge, og etter du forandret bestillingen så har sikkert de varene som skulle til Norge blitt sendt. Er det så sinnsykt farlig å vente en dag ekstra? Hold deg til de dyre butikkene om du skal klage på treg levering etter et par timer. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vel, bestillte i går, men de mangla en vare. Avbestillte den i dag, og da sa de at de skulle sende ut så fort de kunne, men det står ikke hvor ofte på sidene deres, eller i mailen. Er utolmodig som faen! Klassisk eksempel på hvorfor jeg ALDRI ville jobbet med kundeservice hos en webshop. Utålmodige folk som bitcher etter 2-3 timer og forlanger service som om de var den eneste kunden på jorden Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg tror ikke du kan spore forsendelser fra Databutikken før de kommer til norge. Uansett synes jeg du virker utrolig grinete hvis det er sånn at du maser om sending bare timer etter at bestillingen er lagt inn. Håper nettbutikkene i norge ikke har mange kunder som deg. Jeg kan ikke forestille hvor mye tid butikkene bruker på unødig sutrete og kranglete kunder. Kanskje hadde de kunnet plukket og pakket litt fortere hvis de ikke måtte bruke all sin tid på å svare på bortkastede sure mails og telefoner??? Du er definitivt en butikk kunde og ikke en nettkunde. Går du i butikk må du være forberedt på å betale litt ekstra for service og umiddelbar ekspedering. Du kan ikke alltid få både i pose og sekk. - Judaz - Lenke til kommentar
ELR Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Har ikke mast til de om levering, bare endring i bestilling pga. mangel av varer på lager. Det viste at varene var på lager når jeg bestillte, men etter bestillingen var de tomme. De viser ikke lagerstatus på websiden, bortsett fra "på lager" eller "ventet inn ....". De burde hatt noe sånn som 50+ e.l. Endra bestillingen ganske tidlig, så håpte de kunne få sendt ut varen i dag på ettermiddagen, men den gang ei..... vil ha varene før helgen i alle fall! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er nok ikke noe problem å få de før helgen, hvor bor du? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Holder til i Bergen. De har jo automatisk sjekk av varer, og de er ikke sendt ut, men er reservert i systemet. De skulle gå ut ved neste forsendelse, det blir vel i morgen tidlig. Tar vel et par dager ekstra siden de sender fra Sverige... Lenke til kommentar
DataButikken.com Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei. Vi har et felleslager for hele Skandinavia, og det ligger i Sverige. Når det gjelder leveranser til Norge så blir de sendt samlet til Norge 3 ganger i uken, mandag, onsdag og fredag. Fra varene blir sendt fra oss så tar det normalt 2-3 dager før de er hos kunden. Det er også korrekt som nevnt ovenfor at sporing av pakker ikke vil fungere før pakken er registrert inn hos posten i Norge. Det skjer normalt formiddagen etter at pakkene er blitt sendt fra vårt lager. Med vennlig hilsen Kundeservice Databutikken Norge AS Lenke til kommentar
ELR Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Takk for svar! Hyggelig at dere tok dere tid til å svare her, så slapp jeg å mase via mail. Er en utolmodig sjel Kongeservice!!! Lenke til kommentar
ELR Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Argh! Skjermkortet er kommet, men resten av maskinen er registrert inn på posten i Oslo, det var i mores. De må jo ha sendt den over fjellet til Bergen i løpet av dagen???? Håper den er her i morgen! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Argh!Skjermkortet er kommet, men resten av maskinen er registrert inn på posten i Oslo, det var i mores. De må jo ha sendt den over fjellet til Bergen i løpet av dagen???? Håper den er her i morgen! i følge posten så er innreg. post som regel 2 dager i Oslo (tilsammen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå