Zyphon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har ett tilgodekort på ett skjermkort hos www.databutikken.com. Jeg mener at det er to kort jeg står mellom, til ca. samme pris, men vet ikke helt vilket jeg bør velge. Skjermkortet jeg ønsker skal ha best ytelse til gaming, og da spesielt CS. ASUS: http://www.databutikken.com/no/default.php...d=ASV9999GE-256 Gainward: http://www.databutikken.com/no/default.php...d=GGF6800GS-128 Håper kun folk som vet hva de snakker om svarer. Og finn gjerne ett annet kort i samme prisklasse på www.databutikken.com hvis dere mener det er bedre. Takk på forhånd Lenke til kommentar
wim Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Kjøp heller GT-kort, da får du bedre ytelse til samme prisen omtrent Hva med dette? Det er ikke i butikken nå, men kommer om 1-3 dager ifølge produktguiden Endret 9. november 2004 av wim Lenke til kommentar
Zyphon Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ingen som har peil? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Asus kortet er vel best med tanke på at det er 256MB og "GE". Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 "og da spesielt cs".. cs krever ikke mer en mx420 / 440 ... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 "og da spesielt cs".. cs krever ikke mer en mx420 / 440 ... kanskje han skal spille cs:s av disse ville jeg nok valgt asus kortet. har lest at gainward kortene bråker mye Lenke til kommentar
Toddy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 stemmer det mitt bråkte sinsykt til jeg fikk bytta vifte Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) zyphon, Check it out EDIT: leste litt fort og la ikke merke til at du måtte ha det hos databutikken Men uansett, det er et knalltilbud spør du meg... Endret 9. november 2004 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå