Gå til innhold

A Perfect Circle - emotive. Synspunkter?


Erlendz

Anbefalte innlegg

Har sett at det er mange fans av a perfect circle her på forumet?

 

Som dere sikkert vet har de nettop sluppet ei ny plate. Emotive :yes:

 

Så hva syns folk? Er dere fornøyde?

 

Selv er jeg egentlig litt skuffet. Synes den ikke holdt helt samme nivå som de tidligere utgivelsene deres.

 

Likte spesiellt godt introen annihilation og sangen passive.

 

Ellers var det litt kjedelig, men for all del ett helt ok album.

 

EDIT: Post 700 :D

Endret av OterOter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte Imagine sånn passe godt, ellers syns jeg det var for mye rart og kjedelig.

Sikkert noe spennende, men hvis man er vant til de to forrige albumene (og Tool forøvrig) syns jeg det ble for annerledes. Ingen futt i sangene liksom.

 

Men nå har jeg ikke hørt hele igjennom ordentlig ennå. Syns Maynard burde konsentrere seg mer om neste Tool-album (de holder visst på å lage noe) DET blir spennende det!

Lenke til kommentar
Nå var ikke jeg noen stor fan av Perfect Circle fra før, men kan ikke si jeg ble noe særlig imponert. Etter første gjennomhøring synes jeg i grunn det hele blir litt for kjedelig. Men kan hende det er musikk man må vende seg litt til.

Jeg syns du bør høre de to første albumene først. Jeg syns heller ikke no særlig om eMotive, men digger Perfect Circle så det holder fra før av!

 

Så gi de en sjanse til! Med "Mer du noms" og "Thirteenth Step". Superpowerbra!

Lenke til kommentar
ER skuffet jeg også.

Imagine coveret var det positive som trakk opp hele albumet, men jeg er egentlig meget skuffet.

Hehe, leita etter gamle tråden din faktisk før jeg posta dette.

 

Men til saken:

 

Nå roter de det til. Imagine var høydepunktet, masse eksperimentelt som var langt fra gjennomført i mine ører.

Studerer den nå og mener at perfect circle hadde gjort et klart bedre produkt uten covrene.

 

Mener Maynard burde holde seg til Tool.

A Perfect Circle er jo som sagt hans "sideprosjekt."

Lenke til kommentar
NEI!

APC er full blown band. Han tok bare en pause fra Tool...

Men hører han er på banen nå da :)

Eg tror det at han jobbet med APC gir han mer kreativitet til når han skal jobbe med Tool igjen :)

Kall det hva du vil. Han har kalt dette sideprosjekt.

Men du er halvveis inne på det, en avstressning fra brutale tool.

 

Har på meg tool tskjorte nå faktisk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Håper dog Maynard glemmer alt det politiske tullet, og konsentrerer seg om Tool nå. A Perfect Circle er best når de får utnyttet stemmen til MJK, dvs da han får brukt kraften i stemmen(Pet, The Outsider, Passive som eksempler), det andre syns jeg blir litt på kanten til det kjedelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...