MoFFaSSa£ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) hei folkens!! har tengt å kjøpe meg en barebone snart, og funderer på om det er mulig å plasere et vannkjølings system inne i kabinetet?? Det blir mest sansynlig at jeg velger en Soltek QBIC EQ3801, alle andre har jo shuttle, så vil ikke være en av mengden Kan dere hjelpe meg? Takk for SERIØSE svar Endret 9. november 2004 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 klart det er mulig, litt vellplasserte saker så er det ordnet =) men du må nok ha radiatoren på utsiden =) Lenke til kommentar
c4 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kjøp en Aquarius III ekstern vannkjørler . den er enkel å montere og funker fint . se her LINK Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det skal gå bra, her har du jo en stilig Shuttle, bare for å ta et eksempel. Men hvis du skal få noe særlig kjøling, bør du gå for en ekstern radiator. En BI Micro eller noe annet i den størrelsen yter ikke noe særlig bra. For å pirke litt, så har ikke betegnelsen barebone noe med størrelsen på kabinettet å gjøre, det betyr kun at du får en halvferdig PC. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) For å pirke litt, så har ikke betegnelsen barebone noe med størrelsen på kabinettet å gjøre, det betyr kun at du får en halvferdig PC. viste d men ordla meg bare feil. Sorry for d Takk for svarene Skal se litt nærmere på alternativene, å tenke på hva jeg har bruk for ytelse/pris. Har noe å gjore i fremtiden da Foresten Rikky, har kansje klart noe av det han gjorde i workloggen sin, men sett generelt på det it's way out of my reatch. Heftig e den nu hvetfall Endret 10. november 2004 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8197623 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kjøp en Aquarius III ekstern vannkjørler . den er enkel å montere og funker fint . se her LINK Se her! Se på detaljerte spesifikasjoner....Lydutslipp: 48 dBA. Kan det stemme? Ble drit keen på den saken, men ikke hvis det stemmer med 48 dBA i støy. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Helt enig kosegutten! Hvis den bråker så mye som det står er den helt uaktuell. Noe av meningen med vannkjøling er jo å gjøre pcen mer stille gående! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det er nok mest sannsylig vis en feil.. kan nesten garantere at PSDATA har skrevet feil der. ingenting i en vannkjøling som bråker så mye Lenke til kommentar
Patz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 http://www.thermaltake.com/watercooling/a1681.htm Fan specification: 80*80*32mm, 2000rpm 21dBA ~ 5500rpm 48dBA adjustable fan speed. Stemmer nok det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 http://www.thermaltake.com/watercooling/a1681.htm Fan specification: 80*80*32mm, 2000rpm 21dBA ~ 5500rpm 48dBA adjustable fan speed. Stemmer nok det. oj, jaja, men da kan man jo ha den på 21db da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå