bosannes Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvordan kan jeg få lenkene mine til ikke bare å laste en side, men også angi en ny verdi i tittelen <title> <?php echo "$tittel"; ?> </title> Hvordan kan jeg få linkene til å angi variabelen og scriptet til å lastes på nytt? (Alle sidene er inkludert på en hovedside, så jeg vil helst ikke laste hele hovedsida på nytt.) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvis jeg forstod deg rett vil du endre tittel etter hvilken side som inkluderes i et include-script? I så fall kan du gjøre noe sånt som dette: <title> <?php $titler = array("Hjem-siden", "En annen sidetittel", "Enda en sidetittel", "osv.."); switch($_GET['side']) { case "hjem": echo $titler['1']; break; case "enannenside": echo $titler['2']; break; . . . default: echo "en eller annen standard-tittel"; } </title> Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 kom at at jeg faktisk ikke bruker include, men iframe for de sidene jeg vil skal angi tittel. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Da tviler jeg sterkt på at du får det til med php ihvertfall, hvis du aldri laster hele siden mer enn første gangen en bruker kommer innom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå