Titanstig Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hei! Når man skal laste opp den ferdig lagde siden i Dreamweaver til til home.online.no, hvordan gjør man det? Jeg må veilede min far, og jeg har ikke internett for tiden. Noen enkel måte. Det er jo på site-panelet.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Bruk en FTP-klient og legg inn innloggingsinfoen der.. Mulig DW har innebygd funksjon for dette, da kan du legge det inn der.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Stikk inn i options for site'en. Der skal det ligge noe greier under 'remote info' tror jeg. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Site -> Manage Site -> Velg her hvilken site du vil endre -> Remote info... Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 bare legge til her at personlig synes jeg ftp funksjonen i dreamweaver suger rumpe, treg og ustabil. synes det er mye bedre og overføre filene "manuelt" med en egen ftp klient. mindre komplisert synes jeg også det er. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 bare legge til her at personlig synes jeg ftp funksjonen i dreamweaver suger rumpe, treg og ustabil. synes det er mye bedre og overføre filene "manuelt" med en egen ftp klient. mindre komplisert synes jeg også det er. Skla du laste en hel site opp er ftp'en i DW treg ja. Men man laster da sjeldent opp slik. Du laster jo opp den siden du har redigert, da er DW raskere enn å måtte inn et tredjepartsprogram. Eg jobber for det meste direkte på server... da slipper man alt slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå