bazzo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Dreamweaver lukker seg når jeg refresher i IE. Slik skjer det: 1. Jeg lagrer dokumentet i Dreamweaver. 2. Jeg går i IE og klikker F5 for å se resultatet etter lagring. 3. Dreamweaver klikker, gir meg noen feilmeldinger og lukker seg. Endret 9. november 2004 av bazzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Aner ikke hva som gjør det, men hvorfor F12..? Vil ikke F5 (refresh) være en mer logisk kommando..? Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Aner ikke hva som gjør det, men hvorfor F12..?Vil ikke F5 (refresh) være en mer logisk kommando..? beklager rettet Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Slå av "Preview using temporary fil" Edit -> Preferences -> Preview in Browser Bruker selv aldri å laste preview direkte fra DW, har heller browser opp som eg eg bare refresher nå dokument er lagret. -> forutsetter selvsagt at filene ligger på en server om du jobber i et server-side språk. Kan du lett sette opp IIS -> da lager du bare virtuell link til mappen du jobber i (root). Endret 9. november 2004 av kvikks Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 hmm.. den er av Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) hmm.. den er av Hm... Du kjører da altså ikkje temp fil når du sjekker i browser? Skjer det samme når du bruker en skikkelig nettleser; Opera, firefox o.l ? Hvor har du filene; Lokalt? Lokal server? Server? osv Server-side språk? Endret 9. november 2004 av kvikks Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Filene blir lastet opp på serveren, jeg refresher live på nettet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg hadde det samme problemet, gadd ikke mer og brukte heller et ftp program.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå