Mala Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 er d virkeli nødvendi me vifte på disse kortene? her lest at d ikke er d. kortet mit er ett Daytona Geforce 2 MX 400 på PCI på 64 MB. vifta på kortet bråker sinnsykt mye, er nesten ikke til å holle ut. kan jeg koble denne fra kortet uten at d vil påvirke kortet?? takker for alle svar Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Kjørte mitt gamle gf2mx kort med bare ribbe. Har til og med at det skal kunne kjøres uten noen ting i det hele tatt.. Sleng på en gammel CPU ribbe og litt goop, så skal det gå bra. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 18:19, Mala skrev:er d virkeli nødvendi me vifte på disse kortene? her lest at d ikke er d. kortet mit er ett Daytona Geforce 2 MX 400 på PCI på 64 MB. vifta på kortet bråker sinnsykt mye, er nesten ikke til å holle ut. kan jeg koble denne fra kortet uten at d vil påvirke kortet?? takker for alle svar Hei! Jeg er ikke helt sikker på om det vil gå stabilt, men det er jo lov å prøve! En kammerat av meg har ASUS GF2MX-400 32MB PCI, dette kortet er levert uten vifte bare med en kjøleribbe, hade jeg vært deg ahdde jeg kjøpt en stille gående kabinettvifte som går på ditt (gammeldagse?) HK.. å sette denne til å blåse mot skjermkortet. Eller? Det er jo nesten ditt eget valg, men hvis vifta er plagende så kan du jo prøve å kjøre det uten vifte da.. Trur nok det går, men ikke overclock det så mye. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg har samma skjermkort :smile: Hører ikke noe fra vifta...hmmm (går den?) Fest på en kjøleribbe, uten vifte, kjør litt heftig 3d spill, og se om du får indifinte loop feilen, (den er vanlig å få når du oc, m.a.o den blir for varm) Jeg har jo den feilen uansett, så kan ikke teste for deg.... send tilbakemelding, skal lese den imorra Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Er det vanlig støy....eller er det støy som har kommet i etterkant?? (..at kulelagrene trenger smurning) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Takker for alle svar, skal prøve å kjøre kortet utem vifte. jeg mener d skal fint jeg å. vi får se :smile: Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Har et gf2mx400 fra msi dette kom uten vifte med ei liiiita kjøleribbe. Minner om kjøleribba som sitter på min gode gamle 486dx2. Kortet er rimelig stabilt om det ikke blir overklokka mye, da blir det VARMT. Vurderer om jeg skal sette på gamle t-bird kjøleribba... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Jeg skrudda av vifta mi på kortet i går, bare kjøleribba igjen der. kjørte 3DMARK 2001, spilte star wars: jedi outcast en god stund. før jeg slo av maskina kjente jeg på kjøleribba, dn va VARM prette nasty hot indeed. jeg har ikke overklokket kortet i hele tatt. hmmm kanskje jeg burde skru på vifta igjen?? Lenke til kommentar
eldar Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 du kan jo kjøpe en mer stillegående vifte å sette på da. trenger jo ikke bruke den originale hvis den bråker så mye.... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Som sagt, hører ikke jeg min, regner med at vi har samma "made in china" vifta begget to. Liten plastvifte, oppe på en 3-4mm "kjøleribbe". Anbefaler at du i det minste bruker en skikkelig kjøleribbe, ikke den jalla greia som står på. Skal se litt nærmere på mitt ex. om noen timer, må legge XP inn igjen, for det "#¤#"¤ gir meg loop feil'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå