ADT Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva er/var den høyeste stabile SuperPI'en for din CPU? 2,8 hos meg til nå, men får nok presset opp mot 2,84 om ikke så lenge Ved 2,8 får jeg 31sek Min maxer også i Super-PI på 2.8GHz. Men her hjelper nok det at jeg kjører DualChannel meg. Jeg får 30 sek. [email protected] = 30sek Hm, det er er nok sant ja. Dessuten ser jeg du kjører i Safe-Mode, er dette mer effektivt? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Jeg gikk fra 31 til 30 med å gjøre det. Kunne sikkert bare slått av alt dilldallet i vanlig modus også, men jeg er slapp Endret 3. mars 2005 av JimRamse Lenke til kommentar
ADT Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hehe, ok, har ikke giddet å sette meg inn i all den optimaliserings-"dill-dallen" med XP, er bare snakk om et par hundre poeng i diverse benchmarks uansett. Dessuten formaterer jeg PC'en annenhver uke, passer best slik... Nå kan jeg derimot et lite triks med SuperPi, og et helt sekund er jo ikke å kimse av Lenke til kommentar
Soho Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ser veldig mange kjører asynkront minne. I "gamledager" var det snakk om at Amd var best med synkront minne. Gjelder ikke dette med Winnie? Og hvor stor strømforsyning har flertallet her inne? Har bare en F/S på 360 er redd jeg ikke klarer å overklokke så jævlig med X800xt pe i tillegg. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg har en 250W.. Den driver så knapt 3 disker, amd 64 3000+ og 9800xt.. Så fort jeg får litt mer enn 22,- på kontoen, så skal jeg ha en 500W eller 400W Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ser veldig mange kjører asynkront minne. I "gamledager" var det snakk om at Amd var best med synkront minne. Gjelder ikke dette med Winnie? Og hvor stor strømforsyning har flertallet her inne? Har bare en F/S på 360 er redd jeg ikke klarer å overklokke så jævlig med X800xt pe i tillegg. Det er vel den nye s-754 og s-939 som gjør at asynkron minnekjøring ikke er en skam lenger, ikke selve winchester-kjernen... Personlig har jeg en 550W Aspire PSU, dette tror jeg derimot er mer enn nok. 360W høres ut som litt i minste laget, men det gjelder jo bare prøv og feil... F/S burde kunne yte litt mer enn de sier også, skikkelig merke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå