Gå til innhold

A64 Winchester OC resultater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
redd for det ja...

derfor eg lurer på å bruke angrefristen..

viss ikkje noken folk har noken lure trix i ermet..

Å utnytte denne nettbutikken uten at det er noe galt med prosessoren, synes jeg er galt. Men er man kjip, så er man kjip :nei:

Lenke til kommentar

Har en 3200+ som er foreløpig på 250x10=2500mhz. 1,55v måtte til for å få den stabil i prime95. 2x512mb ocz el platinum ram, kjøres på 2-3-2-8-1t.

Var 100% stabil på 240x10 med cpu på 1.45v, men det tallet var jo ikke rundt nok ;)

Rimelig fornøyd med 25% overklokking da.

Asus A8V Deluxe Rev 2.0

Winnie 3200+

1024MB OCZ EL Platinum

Aspire 520W PSU

Lenke til kommentar
kan du sei :D som har klokka din til en anna dimensjon :)

Og så da? Selv om jeg ikke hadde nådd den pene hastigheten jeg har nå, hadde jeg ikke svindlet butikken, dette er dårlig gjort, og ødelegger for alle andre.

Må si meg enig her. Sender du den tilbake så må butikken selge den som demovare, å da vil de mao tape penger på den. Er det riktig at de skal tape penger når det egentlig ikke er noe galt med CPU'en din, bare fordi du ikke er fornøyd med OC din? Jeg synes ikke det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Og så da? Selv om jeg ikke hadde nådd den pene hastigheten jeg har nå, hadde jeg ikke svindlet butikken, dette er dårlig gjort, og ødelegger for alle andre.

Må si meg enig her. Sender du den tilbake så må butikken selge den som demovare, å da vil de mao tape penger på den. Er det riktig at de skal tape penger når det egentlig ikke er noe galt med CPU'en din, bare fordi du ikke er fornøyd med OC din? Jeg synes ikke det ihvertfall.

Jeg støtter dere og. ER rimelig lusent å sende tilbake noe som funker, håper de fleste andre her på forumet hevder seg litt over disse holdningene.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Jim og ADT her, eXpanium. Det er ikke riktig å svindle Komplett bare fordi AMD lagde en dårlig batch med "Winnier". Prøv heller å selge den til en venn som du vet ikke skal/kan klokke... :thumbup:

Har selv en prosessor som ikke er av de bedre når det gjelder klokking, som jeg kjøpte av en kamerat som SKAL ha det mest klokk-bare...

Lenke til kommentar

OG det kan være en liten grunn til at hardware her i Norge er så dyrt :<

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål(Kanskje litt OT, men skitt au): Hva mener dere med OCZ minne? Er det en forkortelse for et merke, eller er det det De heter? Skal forhåpentligvis kjøpe meg en 3000+ snart jeg også, og jeg vil vite hviken RAM-type jeg bør kjøpe...

Lenke til kommentar

Kjedet meg litt idag. Har hele tiden kjørt min på 3000+ på 2.7GHz til vanlig bruk, å som 2.8GHz til benchmarking. Volten har hele tiden stått på 1.65v som er max kortet kan gi. Dette må den ha for å være stabil nok til å benche ved 2.8GHz. Men jeg har bare latt den stå der når jeg har kjørt den som 2.7GHz også. Da har den vært 100% stabil. Idag tenkte jeg at jeg skulle se hvor langt jeg kunne kjøre ned volten å fremdeles ha den stabil på 2.7GHz. Ikke vits å gi den mer volt en nødvendig. Her er det jeg endte opp med. Er imponert over hvor lite volt jeg trenger for å få den stabil på 2.7GHz

2.7GHz@1.45v.JPG

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Hmm, JimRamse, vi har visst akkurat samme batch. Jeg har en 3200+ montert i en Shuttle SN95G5 og klarer max 2,6GHz stabilt. Men i kombinasjon med 6800LE@16 pipelineser ikke dette stabilt over perioder. Opplever en dag at HL2 kræsjer, så kan det gå smertefritt i to uker. Mistenker PSU på 240W for å ikke holde med.

Tenker jeg får få meg et standard kabinett med et rått hovedkort snart, så får vi se hva Winnien min er god for! Big Water fra PSData er vel på vei snart og, bestilt juleaften. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...