kilogram Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Konkurransevinnerne Vi har nå kåret vinnerne av våre store konkurranse. 100 heldige personer vil motta en sikkerhetspakke fra Kaspersky. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ikke meg denne gangen heller. Det var da som ..... Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Blir jo aldri meg Gratulerer til vinnerene Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 I alle dager. Jeg vant. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vant også Passer utmerket, trengte et til den andre pc'n Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) navet mitt står der (***) men jeg har ikke fått noen mail, kanskje det er flere *** her Endret 21. februar 2012 av Heatsink Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vant også For engangs skyld er det eg som har litt flaks.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ikke meg denne gangen heller. Det var da som ..... Nei, men for en gangs skyld vant 5 av de 8 første til å skrive her Men ikke meg Mr.Devil: snappe premier rett foran øynene mine, huff.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 "alle" vinner jo, untatt meg og surbz00r da. eg er sikker på at dette er eit komplott Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Mr.Devil: snappe premier rett foran øynene mine, huff.... Du klarte vell ikke å svare riktig engang, kjenner jeg deg rett Endret 9. november 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Wohoo. Digg. Tusen takk. Endelig så har jeg vunnet noe nyttig Gleder meg til å teste pakken. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 "alle" vinner jo, untatt meg og surbz00r da. Og meg Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 "alle" vinner jo, untatt meg og surbz00r da. Og meg jeg vant heller ikke... men derimot så vant sjærsten min! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Du klarte vell ikke å svare riktig engang, kjenner jeg deg rett Du mener jeg sjelden svarer riktig? Hvordan gikk det på naturfagprøven i dag forresten? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg tror det er noe juks med trekningen, nesten ingen damer som vant jo! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Konkurransevinnere skal nå ha fått en ny e-post med instruksjoner om hvor de kan hente ned programmet, og hvor de finner lisensnøkler. Om det er noen av vinnerne som ikke har fått denne e-posten, så er det bare å gi meg et ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå