RBW Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Sound Blaster Audigy 4 Pro lansert Sound Blaster Audigy 4 Pro er nå å finne på Creative Labs' hjemmesider. Audigy 4 Pro har ikke blitt lansert med brask og bram i vanlig stil, men har dukket opp i det stille. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ja det skal bli spennende å se hvordan det er med lyden på dette kortet. Tar SB litt av tricksa fra EMU serien deres, eller blir det samme som ellers? Lenke til kommentar
jasco Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Creative *riste på hodet* Sånn er det når man har nesten monopol på noe. Lenke til kommentar
Bad_Mojo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hadde vært fint å vite om denne også resampler all lyd internt til 48 KHz. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Tviler virkelig på at dette "nye" kortet er noe bedre enn Audigy 2 ZS... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) har et Audigy 2 ZS, tviler på at dette er så veldig mye bedre Endret 9. november 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 La meg si det slik, jeg tror jeg holder meg til mitt m-audio delta, med mulig for m-audio revolution i eventuelle andre maskiner. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva nytt er det egentllig vi har her? Litt høyere NSR? Støtter Audigy2 ZS også EAX 4.0? -Stigma Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har soundstorm på nforce 2 400 trives med det. sist jeg hadde et lydkort fra creative så fikk jeg blåskjerm etter driverne var installert... var vell et "Creative soundblaster Live! 1024" Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva slags lydkort er det som er best til en rimlig pris nå for tiden? Jeg bruker digital ut- og er det da noen forskjell fra det ene til det andre lydkortet? Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kommer Audigy 4 til Norge? noen som veit? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Audigy 4? Hva men nr 3 ? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Og jeg som var så kry at d Audity1-kortet jeg fikk i bulkversjon for noen mnd siden.. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har soundstorm på nforce 2 400trives med det. sist jeg hadde et lydkort fra creative så fikk jeg blåskjerm etter driverne var installert... var vell et "Creative soundblaster Live! 1024" Enig Dette støtter også ASIO, noe som er helt nødvendig hvis man jobber med musikk. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva nytt er det egentllig vi har her? Litt høyere NSR? Støtter Audigy2 ZS også EAX 4.0? -Stigma Audigy2 ZS støtter EAX 4.0 ja Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Creative *riste på hodet*Sånn er det når man har nesten monopol på noe. Ja, helt enig! De smyginnfører et kort som er nesten helt likt Sound Blaster Live! for fjerde gang. Jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe et creative lydkort flere ganger. Jeg har nå tre sound blaster lydkort liggende. Det er ikke det at jeg er ufornøyd med mitt nåværende audiogy 2 kort, men det er mange som har problemer med det også, og det virker ikke som creative er så særlig flinke til å finne feil i driverne sine. De lager heller et nytt kort og selger det Hvor blir det av kvaliteten som sound blaster 16 hadde? Nå skal det samtidig nevnes at jeg kanskje ser lys i enden av tunnelen med den neste generasjons lydkort som ble nevn. Så får vi nå se da. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hmm, lurer på hvor mange faller for deres markedsføring denne gangen.... Liker ikke at de har en tendens til å skryte på seg en "utrolig bra" SNR... de drar an vel litt langt når de påstår Audigy 2 kortene har en SNR på 108dB. Jaja, Creative sine kort er helt fine for gaming, men de er langt fra high-end... Lenke til kommentar
hkarlsen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Til alle halvseriøse/seriøse musikere: Styr unna Creative! Den eneste grunnen jeg kan komme på å kjøpe creative, er hvis man sverger til MIDIlyder på det den innebygde synthen. Men der foretrekker vel de fleste samplingsprogrammer. Creative har sjanseløse drivere som brukervennliggjør produktet i hjel. Mye egenutviklet sjargong og beskrivelser gjør det til tider umulig å ha kontroll over funksjonene i kortet. Og når jeg studerer bildet av Auidgy 4, finner jeg svært små forskjeller hva gjelder tilkoblingsmuligheter i forhold til mitt Audigy 1! Audigy sier vel at det er ett allround kort. Det egner seg får gamere, og kanskje DVDfanatikere, men IKKE til musikere. Kjøp heller et terratech eller m-audio kort for første gang! ..forresten kjøpte jeg en av de første hardiskbaserte mp3 spillere av Creative. Nomad ett eller annet. Batteriet tredde av for godt etter et par måneder. Hurra! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 ..forresten kjøpte jeg en av de første hardiskbaserte mp3 spillere av Creative. Nomad ett eller annet. Batteriet tredde av for godt etter et par måneder. Hurra! Fikk du skifta batteriet? Lenke til kommentar
hkarlsen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 vel, fikk den i gave og hadde ikke kvittering. Orket heller ikke å mase rundt for å fikse et produkt jeg ikke liker. Men burde selvsagt gjort det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå