Christian86 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 min s700i døde helt plutselig i dag. ikke ville den lade (prøvd annen lader) og ikke ville den slå seg på. hva kan ha skjedd? batteriet var lavt da jeg slo den av, men burde greid å holde 45 minutter i avslått tilstand. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 det kan ta opptil 30 minutter før en SE mobil begynner ladingen sin... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 det kan ta opptil 30 minutter før en SE mobil begynner ladingen sin... Det har aldri skjedd med meg Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 det kan ta opptil 30 minutter før en SE mobil begynner ladingen sin... nei, det kan nok ilhøre de gamle modellene, men det har ikke skjedd meg på de siste telefonene fra sem. I startfasen til en telefon kan det skje (merk: KAN), men bortsett fra det så er dette første gang faktisk. nå hører det til historien at det ikke er fuktskade, men rett og slett telefonen som ikke følte for å slå seg på. tok ut batteriet og ventet, og vips fungerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå