Gå til innhold

Half-Life 2 voktes med bevepnede vakter

Anbefalte innlegg

(...)det jeg derimot skal grine over er at windows ødelagte hardisken min nettopp så jeg mista 120GB med ting, bl.a preload på 4,3GB. Takk!(...)

Det er i slike øyeblikk jeg ringer en kompis for lån av maskinen hannes litt. Innstallere dette, plugger i harddisken (den korupte) lar programmet søke gjennom og gjennoppretter det som kan reddes :p

Noen som er med over grensa i kveld? Skal bare smugle litt, erm, kjøtt ;)

takk for tipset :) skal prøve det nå.. et jeg prøvde som heter GetDataBack stopper alltid opp før den er ferdig :(

EDIT: Ja er med til sverige jeg! har også lyst på litt "kjøtt" :) nam nam :p stiller vi i bad ass Combine drakter da eller ? :cool:

Endret av 2mass
Videoannonse
Annonse
Hmmm... hvis jeg får noen til og aktivere hl2 i amerika med min steam-id, vil jeg da kunne spille det her før kl er 9? hypotetisk... Er ikke SÅ nerd.

nei det vil nok ikke funke iom at det skal aktiveres samtidig rundt hele verden, og de har beregna tidsforskjellen så det blir aktivert helt samtidig =)

Hmmm... hvis jeg får noen til og aktivere hl2 i amerika med min steam-id, vil jeg da kunne spille det her før kl er 9?  hypotetisk... Er ikke SÅ nerd.

nei det vil nok ikke funke iom at det skal aktiveres samtidig rundt hele verden, og de har beregna tidsforskjellen så det blir aktivert helt samtidig =)

Fant ut dette selv, hjernen min har en stygg tendens til å kortslutte av og til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...