Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hehe, en sånn må jeg få tak i. Vet du hvor de selges? Kommer til å stå i stil med resten av bilen når jeg får den. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 ja... www.daydeal.com de har i gul også... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Bare ca. 100,- jo. Kjøpte en jeg. :!: Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 jeg vet!!! de er fine ....men utsolgt når jeg prøvde å bestille da... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Utsolgt? Jeg tror da jeg akkurat bestilte en nå, så ikke noe om "utsolgt". Men samme kan det være, jeg kan vente. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 var et par uker siden jeg prøvde....gikk fint nå! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 "Bedre" enn denne kan man ikke finne ass Bestiller en nå Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Skulle kjøpt en slik hvis jeg hadde hatt bil. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Var kul den, men etter noen litt kjipe erfaringer med å handle ting fra utlandet, så gidder jeg ikke handle. Vet ikke helt hvordan det er med denne til ca 100 kroner, men jeg endte opp med å betale MYE i frakt og toll.. Det er ikke noen norske sider som har slike ting? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Så lenge det er under 200 kr skal det ikke bli toll Men hvis det er over 200 inkludert frakt kan det hende at det blir med toll. De som har bestilt kan jo fortelle her hvordan det gikk Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Sånn vil jeg også ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå