TST Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Av ren nysjerrighet, off-topic vel å merke, hvilke andre spill har fått en tier? Warcraft III: Reign of Chaos (PC) The Legend of Zelda: The Wind Waker (GC) Metroid: Prime (GC) The Elder Scrolls III: Morrowind (PC) Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (PS2) Dark Chronicle (PS2) Halo 2 (Xbox) Vi veldig stor pris på om tilbakemelding rundt vår måte å sette karakter på, tas i en egen tråd her: http://forum.gamer.no/index.php?showforum=53 Lenke til kommentar
Doga Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vi veldig stor pris på om tilbakemelding rundt vår måte å sette karakter på, tas i en egen tråd her: http://forum.gamer.no/index.php?showforum=53 Takk for opplysninga! Dette var alt jeg lurte på, og siden tråden her hadde skeiet litt ut så jeg faktisk ikke noe poeng i å lage en ny tråd bare for et spørsmål og et svar... Lenke til kommentar
3dme Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Topp anmeldelse! Lett leselig og saklig, desutten også meget informativ. Takk. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Fin og lettleselig anmeldelse. OT: ..solgte min PS2 for noen årsiden. Kjøpte meg en ny en (slim-versjonen) forrige uke + GTA: SA Ja, jeg skal kjøpe Slim-versjon + GTA:SA + Burnout 3 + Logitech Driving Force Pro såfort jeg får lånet i januar! Gleder meg som en unge allerede! Flott anmeldelse! En 10'er på gamer.no er ganratert en 15'er i virkeligheten Meta][iC: Det du snakker om, hører ikke hjemme her. Videre diskusjon om karaktersetting kan tas i Tilbakemeldinger-forumet. Er helt enig! Dere er jo tross alt ikke spilleksperter, og det dere syns trenger ikke være helt likt for alle. En skala fra 1 til 10 gir et stort nok innblikk i hvordan spillet er i massevis. Og de aller fleste spill kan ikke, og bør ikke sammenliknes opp mot hverandre, da nesten alle spill er forskjellige. OG man må jo lese innholdet i anmeldelsen for å få innblikk i hvordan spillet er. Karakteren er bare en form for konklusjon. Min mening, iallefall. Endret 5. desember 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har spillt spillet for noe år siden og blir aldrid lei av det! beste spillet jeg har spillt. har allt! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Epic bump. Men fantastisk spill, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg