Joachim_F Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Året er 1992, og den amerikanske delstaten San Andreas er i ferd med å eksplodere i en orgie av vold, kaos og anarki. Du er naturligvis i sentrum for det hele. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kjempe flott anmeldelse! =) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Karakteren så litt spizzy ut, men jeg venter allikvel til PC versjonen kommer ut (om et par tusen år) EDIT: OJOJ! Jeg kom nettop på at bruttern skal kjøpe PS2 i januar! Da blir det vel litt spiling på meg likvel da Endret 9. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå fikk jeg også lyst på PS2. Det spillet ser moro ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 jeg solgte ps2'n min i sommer:( Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Fin og lettleselig anmeldelse. OT: ..solgte min PS2 for noen årsiden. Kjøpte meg en ny en (slim-versjonen) forrige uke + GTA: SA Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Andre tiern idag, kanskje dere burde være mer kritiske? Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Synes 10'ern er helt på sin plass. Fin anmeldelse Endret 9. november 2004 av MikeLevy Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kommer jo ofte mange knallspill nå på høsten, og da er det naturlig at det er flere 10'ere ute å går enn ellers. Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Andre tiern idag, kanskje dere burde være mer kritiske? Den åttende tieren på tre og et halvt år for å sette ting litt mer i perspektiv. Tilfeldighetene skulle ha det til at begge disse knakende gode spillene ble anmeldt nesten likt. Det ville vel vært dumt, og svært lite gjennomtenkt å gi ett av spillene svakere karakter utelukkende fordi anmeldelsene kom så tett opp mot hverandre? PS: Den andre tieren (i år) kom i går, ikke i dag. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hittil synes jeg GTA San Andreas fortjener en tier. Det jeg har prøvd har vært forferdelig morsomt og det ser heller ikke ut som om jeg skal bli lei det med det første. En ting lurer jeg litt på. Sier ikke anmelder at spillet ikke er helt perfekt? Er ikke 10'ern spart for de perfekte spill? (for tiden vel og merke) Eller tar jeg feil...? Lenke til kommentar
trouble-man Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 San Andreas fortjener suverent en 10er. Har nesten spil i strekk fra sist fredag, og det finnes ikke antydninger til å bli lei av det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 nå har ikke jeg spillt det. men fra hva jeg har hørt fortjener det en 10'r. syns egentlig Rome også gjør det, men en 9'r er ikke dårlig det heller Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 En ting lurer jeg litt på. Sier ikke anmelder at spillet ikke er helt perfekt? Er ikke 10'ern spart for de perfekte spill? (for tiden vel og merke) Eller tar jeg feil...? Jeg vil si at det ikke finnes noe slikt som et perfekt spill. Alle spill jeg har prøvd til nå har hatt ting ved seg som har trukket ned. Det gjelder også GTA: San Andreas. Men så lenge vi faktisk har en tier på skalaen vår bør vi bruke den, og jeg mener GTA: San Andreas er et av de ytterst få spillene vi bør bruke den på. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) GTA er jo eit genialt spel, og er absolutt enig med 10'ern. Hmm...fekk stipend i dag...har j**** lyst på ein slim PS2+GTA:SA Endret 9. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Sjeldent har en 10'er vært mer passende. Lurer ikke på om kanskje HL2 får en 10'er også jeg Da blir det mange 10'ere denne måneden Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Flott anmeldelse. Hadde jeg ikke måtte kjøpe meg ny jakke og klær så hadde jeg hadde både PStwo(kjøpte i dag) og San Andreas. Men spillet skal kjøpes den 15. November da kommer stipendet inn på konto. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Skulle nesten lage en ny tråd om dette her, men jeg begynner i allefall her: Kan dere ikke begynne mer med %-karakterer, for da blir det ikek så mange spill som har samme karakter, når de ikke fortjener det! Jeg vet at dette spørsmålet er litt vanskelig å gjøre noe med, men det er så mye bedre da (synes jeg) Dere må bruke 1, 1.5, 2, 2.5 osv osv, mens når man bruker % kan man skrive 0.1, 0.2, 0.3 osv! Da deles karakteren mer opp, og det er lettere å se i detaljene hvor bra grafikk, gameplay etc. er! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Meta][iC: Det du snakker om, hører ikke hjemme her. Videre diskusjon om karaktersetting kan tas i Tilbakemeldinger-forumet. Og, for å gi et raskt svar: Vi føler at ti trinn er nok til å gi det nyanserte bildet vi arbeider for. Spill er tross alt ikke vitenskap, og kan derfor ikke analyseres til å være verdt et spesifikt antall prosent, uten at det blir litt useriøst og merkelig. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Av ren nysjerrighet, off-topic vel å merke, hvilke andre spill har fått en tier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg