morten2101 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noen som vet om ett billig og bra frontsett? Jeg skal bytte ut de gamle sprengte 2veis pioneer høyttalerne fra 1987 Er ikke så veldig kravstor, men har sett litt på bl.a disse: 1. 2004 SPL AUDIO QM205-9P Kr. 899,- (har mye blått interiør fra før av) 2. Sony XS-F1323 Kr 490,- Har Xplod subber fra før, eg er faktisk ganske fornøyd med dem ( er som sagt ikke så kravstor ) 3. Rockford Fosgate FRC-4205 - 750kr,- (gode gamle rockford) 4. Pioneer TS-A1310 - 690,- (har jo hatt pioneer lenge da ) Skal drive dem med en liten rockford 120a punch forsterker. 2*60watt rms i 4omh hvis jeg ikke husker helt feil Noen inspill / anbefalinger ? Vil helst ikke overstige tusenlappen, og de bør helst være ca 13 cm MVH Morten Lenke til kommentar
Defus Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Eneste tingen eg har prøvd til under 1000 kr, va et jvc komponent sett. Å i sammenligning med orginal høytaleran va det god lyd, men sammenligna med orginal spacewagon høytalera gir alt god lyd. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Tja, til tusenlappen vil nok dette 5" settet til 1090 være et kurant valg. Mer info her. Tror nok dette vil gi mer enn Pioneer, JVC og andre sett i samme prisklasse. Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 enig med jalla, dessuten så kan du forbedre delefilteren (når du blir mer kresen) på den om du vil forbedre settet... Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 hmm... Følger det med den fete "edderkopp" grillen på det 5,25" settet fra soundstream? ( sånn som det er bilde av nede i hjørnet ) liker litt *blingbling* forresten, er det noen som har noen formening om det blå settet fra SPL ? ser jo ganske rått ut da Lenke til kommentar
Defus Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Holdt på å glemmet et annet bilig merke eg har hatt. URL=http://www.mds.se]MDS[/url] dette var ganske billig, lett drevent (rf sterkern min sto på minimum å eg kunne fortsatt ikke gi full guffe på spillern) å låt rimelig bra, bedre enn jvc sette i hvertfall Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Har nå sendt mail til http://www.musicaltransparency.com/ for å høre litt mer om det settet. Noen som har erfaringer med å bestille derfra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå