Jakob Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Prøver å få tvtool til å virke med mitt nye Gainward kort. Med versjon 5.0 sier den fra om at den ikke finner en TV chip, mens i versjon 6.0 blir det seendes ut omtrent som om jeg skulle bruke NTSC... Er det noe galt med Tvtool eller? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 18:12, Jakob skrev:Prøver å få tvtool til å virke med mitt nye Gainward kort. Med versjon 5.0 sier den fra om at den ikke finner en TV chip, mens i versjon 6.0 blir det seendes ut omtrent som om jeg skulle bruke NTSC...Er det noe galt med Tvtool eller? Du har ikke tilfeldigvis et GeForce4-basert kort? Anbefaler deg i tilfelle å lese dokumentasjonen til programmet, der finner du ut at GeForce4 ikke støttes enda, men det er underveis :wink: Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Oi sann... *masserareordsomharblittsensurert* Har et ti4200, så jeg må vel vente Har du noen anelse om når den nye versjonen skal komme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå