GRendal Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Aopen i855GMEm-LFS hovedkort socket 479 og Intel Pentium M 755 2,0GHz FSB400 Hvordan vil en slik løsning yte i spill sammenlignet med en AMD 3500+ foreks? Lenke til kommentar
magnus_hegge Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Intel Pentium M yter ikke like bra som amd athlon 64 3500+. Det er en prosessor beregnet på bærbare maskiner og er derfor laget for lavere strømforbruk og varmeutvikling fremfor ytelse. Hvis du vil ha en overklokkingsvennlig cpu anbefaler jeg AMD AthlonXP-M 2400+ 35W. Den klokker veldig høyt og yter bedre enn pentium M, men denne er heller ikke like god til spill osv som det du har nå. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ifølge Denne testen Yter Pentium-M 2.0 bedre enn en AMD Fx-55 til spilling. noe å tenke på? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvis du vil ha en overklokkingsvennlig cpu anbefaler jeg AMD AthlonXP-M 2400+ 35W. Den klokker veldig høyt og yter bedre enn pentium M, Drøm søtt... Pentim-M prosessorene er råe. Men desktophovedkortene til de er ikke helt bra enda. Vil ihvertfall anbefale DFI sitt om du har mulighet til å få kjøpt det. Men med tanke på ytelse/pris kunne det vært lurt å gå for noe annet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ifølge Denne testenYter Pentium-M 2.0 bedre enn en AMD Fx-55 til spilling. noe å tenke på? Med tanke på at du tydeligvis ikke spiller så veldig mye, så er det vel ikke så veldig mye vits i å se på tester hvor det hovedsaklig er lagt vekt på ytelse i spill? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Ifølge Denne testenYter Pentium-M 2.0 bedre enn en AMD Fx-55 til spilling. noe å tenke på? Med tanke på at du tydeligvis ikke spiller så veldig mye, så er det vel ikke så veldig mye vits i å se på tester hvor det hovedsaklig er lagt vekt på ytelse i spill? på hvilket grunnlag kan du uttale deg om mine PC-vaner? Jeg er mest opptatt av spillytelse, ettersom det er de eneste intensive operasjonene jeg driver med. Forutenom spill er det kun internett, MSN og Office jeg driver med. Så spill-ytelsen er viktigst for meg. edit: Den testen viser ytelsen på alle områder, jeg linket bare til spill-delen. Endret 9. november 2004 av GRendal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå