Gå til innhold

Half-Life 2 -Hva gjør du den store dagen - 16/11?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om 10 år så ser vi sikkert på Hl2 som vi ser på Hl1 gfx'en i dag  :p  om ikke værre

En stor del værre ;)

LUrer på om AI har tatt over da..

Hva mener du med om AI har tatt over ? tatt over hva ?

AI=Artificial Intelligence

At de har tatt over for menneskene, kanskje ikke tatt over oss, men kanskje alle jobbene osv, hvem vet?

Se på f.eks HL² og S.T.A.L.K.E.R, ganske avansert hva du kan gjøre i dataverdenen, bare forestill deg om 10 år liksom :hmm:

Lenke til kommentar
Om 10 år så ser vi sikkert på Hl2 som vi ser på Hl1 gfx'en i dag  :p  om ikke værre

En stor del værre ;)

LUrer på om AI har tatt over da..

Hva mener du med om AI har tatt over ? tatt over hva ?

AI=Artificial Intelligence

At de har tatt over for menneskene, kanskje ikke tatt over oss, men kanskje alle jobbene osv, hvem vet?

Se på f.eks HL² og S.T.A.L.K.E.R, ganske avansert hva du kan gjøre i dataverdenen, bare forestill deg om 10 år liksom :hmm:

jepp. vet hva AI er. bare lurte på hva du mente med at de hadde tatt over..

 

:p

 

OT: har hørt at AI'en på STALKER skal være an av de smarteste på spil så langt.. er det sant ?

Lenke til kommentar
Om 10 år så ser vi sikkert på Hl2 som vi ser på Hl1 gfx'en i dag  :p  om ikke værre

En stor del værre ;)

LUrer på om AI har tatt over da..

Hva mener du med om AI har tatt over ? tatt over hva ?

AI=Artificial Intelligence

At de har tatt over for menneskene, kanskje ikke tatt over oss, men kanskje alle jobbene osv, hvem vet?

Se på f.eks HL² og S.T.A.L.K.E.R, ganske avansert hva du kan gjøre i dataverdenen, bare forestill deg om 10 år liksom :hmm:

Jepp, bare tenk deg hvor bra spill DE kommer til å lage :D :D :D

 

(fiksert på spill nå ja :D)

Lenke til kommentar

1. Motta bursdagshilsener.

2. Kjøre på jobb.

3. Spille WoW når det ikkje er noe å gjøre.

4. Spise lunsj.

5. Gjenta punkt 3.

6. Kjøre hjem for å skjekke postkassa om HL2 har kommet.

7. Siden HL2 fortsatt ikkje er send spiller eg nok Halo2 resten av kvelden..

Endret av ac_
Lenke til kommentar
OT: har hørt at AI'en på STALKER skal være an av de smarteste på spil så langt.. er det sant ?

Hvem fanken skulle vite det? Det kommer jo ikke før om et halvt år, mann!

Dessuten, slike ting er ofte bare skryt.

Du kan jo bare se på Far Cry! Det skulle ha så uendelig god AI, men resultatet ble bare over middels (det var god AI, men ikke så god som de hevdet)

Lenke til kommentar
[iC,12/11/2004 : 10:47]
OT: har hørt at AI'en på STALKER skal være an av de smarteste på spil så langt.. er det sant ?

Hvem fanken skulle vite det? Det kommer jo ikke før om et halvt år, mann!

Har lest det i en review en plass :dontgetit: , å hvis du ser på trailere, så kan du se eks at AI'en jobber godt sammen, som at den ene dekker den andre , å når han går tom for skudd, gjømmer han seg for å reloade, mens den andre dekker osv,,

 

 

Trur ikke FC har den typen AI.. om jeg husker riktig....

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Skal opp får å gå på skolen rundt 0600. gråte litt over at jeg skal på skolen.

Tvinge meg gjennom en ekkel skoledag. hjem å hoppe i datastolen for å dra opp steam for å sjekke ut HL2. Spille til jeg spyr fordi jeg ikke har fått i meg nok mat. lage meg no mat (noe som ikke tar lang tid) rulle ned til datastolen og spille til jeg skal på skolen igjen. og slik blir vel resten av uka også

 

 

:dribble:

Lenke til kommentar
Skal opp får å gå på skolen rundt 0600. gråte litt over at jeg skal på skolen.

Tvinge meg gjennom en ekkel skoledag. hjem å hoppe i datastolen for å dra opp steam for å sjekke ut HL2. Spille til jeg spyr fordi jeg ikke har fått i meg nok mat. lage meg no mat (noe som ikke tar lang tid) rulle ned til datastolen og spille til jeg skal på skolen igjen. og slik blir vel resten av uka også

 

 

:dribble:

:!: Spillet til jeg blir sjuk lol :p

 

Blir vell at jeg sover på tastaturet, av at jeg har besvimt eller noe, av for mye spilling lol :p

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...