Gå til innhold

Half-Life 2 -Hva gjør du den store dagen - 16/11?


Anbefalte innlegg

Her er min dag for den 16.11

 

-Stå opp

-Gå på dass

-Smøre matpakka

-Ta bussen ned til byen

-Stå uttfor elkjøp å banke som faan på døra deres for att de skal åpne, etter de har åpnet springer jeg til spillhylllene deres, tar HL2 i hånda, går til kassen, betaler...

-tar bussen til videregående

-skryter som faan om hvem som har Half Life 2 :!:

-tar bussen hjem

-slår på PC'n

-instalerer HL2

 

 

Å til slutt: Spiller som faan :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For dere som skal kjøpe HL-2 på Elkøp den 16 november. Skal si dere har troen på at Elkjøp skal ha spillet akkurat den dagen. Kanksje er det forskjelligt fra sted til sted men her i Stavanger er Elkjøp noe drit! :thumbdown:

 

Kan bra si at jeg ikke fant DOOM III i Elkjøp den dagen det kom ut, og da jeg spurte ekspeditøren om de hadde spillet så sa han DOOM 3 hva er det! :nei: Holder meg til Spiderman og Spaceworld jeg! :D

Lenke til kommentar
Her er min dag for den 16.11

 

-Stå opp

-Gå på dass

-Smøre matpakka

-Ta bussen ned til byen

-Stå uttfor elkjøp å banke som faan på døra deres for att de skal åpne, etter de har åpnet springer jeg til spillhylllene deres, tar HL2 i hånda, går til kassen, betaler...

-tar bussen til videregående

-skryter som faan om hvem som har Half Life 2 :!:

-tar bussen hjem

-slår på PC'n

-instalerer HL2

 

 

Å til slutt: Spiller som faan :D

Trur du ikke du får bank om du kommer og viser et eksemplar av hl2. kansje respekt fra noen, men grisebak fra de fleste som blir misunnlige.

Lenke til kommentar

Stå opp så tidlig som jeg fysisk er i stand til.

Dra på jobb.

Sitte og kopiere inn tekst, bilder og tabeller i pdf-filer i det uendelige

Pine meg halvt i hjel i 8 timer til jeg er ferdig på jobb, forhåpentligvis i 15-16-tia. Storme inn til sentrum.

Finne nærmeste butikk som kan tenkes å ha HL2.

Drite i hva det koster.

Skynde meg hjem for å aktivere.

Spille

Hisse på meg dama fordi jeg ikke tar oppvasken, lager mat, eller hører på hva hun sier (fordi jeg spiller seff)

Spille

Tweake skjermkort for å kunne sette på litt bedre detaljer

Spille

Spille

Legge meg når det gjør vondt å holde øynene åpne

 

Stå opp ekstra tidlig

Ta fri fra jobben......

Lenke til kommentar
Joa. Den 16.11 så står eg opp ca 06:00. Tar deretter en buss ut til stavanger lufthavn og flyr ut til ekofisk feltet hvor jeg blir i 2 uker :wallbash:

 

Men 30. november blir det spilling for alle penga :thumbup:

:!: kjøp spille på veien til fjellet da ;) så har du noe å se på oppi fjellet.. å banne, for at du ikke kan få spilt det på 2 uker :p

Lenke til kommentar

Om jeg hadde hadt DSL linje hadde jeg ikke lagt meg (da jeg vet jeg aldri har kommet meg opp til kl 09.00) så jeg har da sotte fremfor maskinen, sett på klokka vær time, og drukke kaffe til den store gullmedalje, slik at kl 09.00 ligger jeg på sykehus for pumping pga for stort koffein inntak :p

 

Nei, har nok ingen DSL linje så da blir det en god natts søvn, våkne, spise frokost, kjøre til Elkjøp, håpe de har HL2, kjøre hjem, spille HL2 i noen døgn :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...